środa, 3 września 2014

Eveline Cosmetics - Face Therapy Professional - CC Cream - kompleksowy krem rozświetlający 8w1










Kolejny krem CC, który wpadł mi w ręcę i musze stwierdzić, że marka Eveline wypuszcza takich produktów chyba najwięcej z marek drogeryjnych, ale nie wiem czy to dobrze, bo jednak większość z nich jest do siebie podobna. Tu nie spodobał mi się dopisek, że jest to krem rozświetlający, bo bałam się, że nie będzie to subtelne rozświetlenie, a blask przełuszczonej skóry.Wolę kiedy kremy BB i CC mają za zadanie zmatowić cerę, a kiedy zależy mi na rozświetleniu to sięgam po rozświetlacz.

Zadaniem tego kremu jest też redukcja oznaków zmęczenia, wyrównanie kolorytu, długotrwałe i skuteczne matowanie, zmniejszenie widoczności porów, korygowanie niedoskonałości, nawilżenie, wygładzenie i ochrona za pomocą filtru SPF 15. Całkiem sporo jak na jeden produkt w dodatku w niskiej cenie. Jednak jak już się nie raz przekonałam te obietnice nie pokrywają się z rzeczywistością.

Piewsze co mi się tu nie podoba to zdecydowanie za ciemny odcień, który odznacza się na mojej jasnej cerze  i wyraźnie widać, że z nią nie współgra. Rozjaśnienie go transparantnym pudrem w zasadzie niewiele zmienia,a  ten kolor ma być chyba według producent uniwersalny i nie wydaje mi się, żeby był dostępny jaśniejszy ,a  to błąd!

Matowania nie ma to w ogóle, przynajmniej na mojej cerze. Twarz zaraz po nałożeniu świeci mi się tak, że bez pudru nie da rady. W dodatku krem nieładnie mi skóre natłuszcza i nawet kiedy ją dotykam to mam dziwne wrażenie przetłuszczenia, nie wspomnę też o podkreślonych porach,a  normalnie nie mam z tym najmniejszego problemu! Po użyciu sypańca mat trzyma się u mnie nie dłużej niż 4 godz,a  to słaby wynik. Nie polecam zatem tego kremu jeśli macie cerę tłustą i mieszaną.

Krem całkiem nieźle wygładza cerę, ale z ukryciem drobnych przebarwień już sobie nie radzi, więc podejrzewam, że jeśli ktoś ma widoczne niedoskonałości to krem ich nie zamaskuje. Redukcji oznaków zmęczenia też nie zauważyłam, a wiem co mówię,bo jestem teraz często niewyspana i przemęczona co odbija się na wyglądzie cery,a po nałożeniu tego kremu nie ma wielkiej różnicy. Tytułowe rozświetlenie to akurat u mnie wspomniane przetłuszczenie...

Nie, to nie jest zbyt dobry krem z kategorii CC. Ma za dużo wad i niewiele robi. Nie polecam.


Ocena :  3- / 5

Cena: 30ml /ok. 19zł

Dostępność : Rossmann



Skład : Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Bis- Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Bis- PEG / PPG -14 / 14 Cyclopentasiloxane, Dicaprylyl Ether, Isodecyl Neopantanoate, Propylene Glycol, Hyaluronic Acid, Porphyridium Cruentum Exsuded Culture Medium, Talc, Pullulan, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Sodium Chloride, Beeswax ( Cera Alba), Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Hydrogenated Castor Oil, Arnica Montana Flower Extract, Castanea Sativa ( Chestnut) Extract, Dimethicone, Parfum, DMDM Hydantoin, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Argania Spinosa Kernel Oil, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499


A czy Wy używacie kremów CC ? Który lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz