niedziela, 7 września 2014

Maybelline - Eye Studio Natural Impact 05 Glamour Browns







Kupiłam tę mini paletkę cieni już jakiś czas temu i ciągle bardzo ją lubię. Idealnie nadaje się do szybkiego makijażu praktycznie na każdą okazję.

W pudełeczku mamy 4 odcienie i wszystkie one mają dobrą pigmentację. Najjaśniejszego używam do rozświetlenia kącików, a najciemniejszego na dolną powiekę i na górną.  Cała czwórka bardzo dobrze się nakłada zarówno pędzlami jak i o dziwo dołączonym dwustronnym aplikatorem, którego zdażało mi się używać nie raz i mimo, że zawsze wyrzucam takie gadżety od razu po zakupie to tu nie mogę na niego narzekać, bo udało mi się nim wykonać estetyczny makijaż bez problemu, choć oczywiście częściej sięgam po sprawdzone pędzelki.

Cienie nie osypują się i nie blakną przez cały dzień ( na bazie) i dobrze się blendują, mają lekko błyszczące wykończenie.Testowałam je w upały, długą podróż jak i intensywne opady śniegu i zawsze pozostają na miejscu, choć zależy to oczywiście od wielu czynników.

Inne wersje kolorystyczne nie do końca mi się podobają, są takie jakieś zwykłe i dlatego nie sądzę, abym skusiłą się na ponowny zakup tym bardziej, że te cienie są bardzo wydajne, a ja nie używam ich codziennie, bowiem nie lubię mieć codziennie takiego samego makijażu :) Zastanawia mnie tylko ta cena... W Finlandii zapłaciłam 14€ i wydaje mi się to trochę za dużo jak na produkt Maybelline, no, ale niestety ceny tu są takie, a nie inne : /

Jeśli lubicie brązy to zachęcam do bliższego przyjrzenia się tej paletce. Jest bardzo fajna!


Ocena : 5 / 5

Cena: 5 g / ok. 14€

Dostępność : w szafach Maybelline


A jakiej marki cienie Wy najbardziej lubicie?

2 komentarze:

  1. Miałam je jakieś 5 lat temu i całkiem nieźle się u mnie sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się one nawet bardziej podobają niż całkowicie matowe brązowe cienie z palety IsaDora, które dają trochę płaski efekt.

      Usuń