czwartek, 4 września 2014

Rival de Loop - Revolution- krem na dzień przeciw zmarszczkom mimicznym













Buszując w Rossmanie miałam kupić krem na noc, a jako, że trochę mi się spieszyło to szybko zerknęłam na  na opakowanie kremu Revolution i włożyłam do koszyka... wersję na dzień. Zorientowałam się dopiero w domu, ale nie chciało mi się już wracać do sklepu i wymieniać i dobrze zrobiłam, bo moja cera polubiła ten kosmetyk i mam w planach wypróbować pozostałe kremy tej marki.

Jest to krem mający zapobiegać zmarszkom mimicznym i ogólnie wygładzać skórę. Zmarszczek nie mam, ale prewencyjnie używam już kosmetyków, które mają im przeciwdziałać, oczywiście są one dobrane do mojego wieku. Krem ma dosyć lekką konsystencję i stanowi bardzo dobrą bazę pod makijaż. Nie zostawia tłustej warstwy i nie trzeba czekać za długo,aby się wchłonął. Już po chwili od nałożenia wyczuwam,ze fajnie nawilża i rzeczywiście wygładza skórę,a  przy tym nie tu efektu jak po nałożeniu silikonowej bazy czego w kremach nie znoszę. Moja cera jest nawilżona i przyjemna w dotyku przez cały dzień, ma także lepszy koloryt i co ważne krem nie przyczynia się do szybszego jej przetłuszczenia.

Jak z każdym nowym kremem, tak i tu przed pierwszym użyciem obawiałam się, czy aby nie zapcha mi porów, ale nic takiego nie ma tu miejsca. W ogóle wydaje mi się, że moga po ten produkt sięgnąć te osoby, które tak jak ja mają cerę młodą, bez zmarszczek, bo w składzie nie ma nic co mogłoby im zaszkodzić i nie jest to silnie działający specyfik, więc nie trzeba się go obawiać.

Co się tyczy zapachu to aromat jest tu typowo kosmetyczny, trudny do sprecyzowania jednak nie drażni i nie jest wyczuwalny na skórze.  W składzie mamy witaminę E, prowitaminę B5 oraz argilelinę. Denerwuje mnie tylko, to, iż na opakowaniu kartonowym i na słoiczku nie ma ani słowa w języku polskim ani nawet po angielsku i jeśli nie zna się niemieckiego to niczego się nie dowiemy. Powinno to być jak najszybciej poprawione!


Lubię ten krem, przyjemnie mi się go używa i z pewnością zaopatrzę się w wersję nocną. Polecam cerom normalnym i mieszanym, które zaczynają używać czegoś delikatnie przeciwzmarszczkowego na dzień.

Ocena : 5 / 5

Cena: 50ml / ok. 13zł

Dostępność : Rossmann




A jaki krem na dzień Wy najbardziej lubicie?

3 komentarze:

  1. Ooo kiedyś na niego zapoluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warto. To fajny krem na dzień, który cudow co prawda nie czyni, ale niczego takiego nie wymagam.

    OdpowiedzUsuń