środa, 10 września 2014

Soraya - Świat Natury - Olej z Róży - wygładzający krem pod oczy








Nie wiem, czy jestem aż tak wymagająca, ale nie natrafiłam jeszcze na taki krem pod oczy przy którym chciałabym zostać na dłużej. Owszem trafiały mi się produkty bardzo dobre bez wątpienia zasługujące na polecenie innym, ale szczerze mówiąc żaden z nich nie sprawił, że wracałam do niego ponownie. Nie mam zbyt dużych cieni, opuchnięcia mi się nie przydażają nawet po źle przespanej nocy, zmarszczek nie mam, tylko słabo widoczne minimalne linie pod oczami. Od kremu pod oczy wymagam przede wszystkim całodziennego nawilżenia i działania przeciwzmarszczkowego oraz aby nadawał się pod makijaż. To przecież nie tak wiele!

Krem z serii Świat Natury kupiłam po tym kiedy zorientowałam się, że na wakacje w Polsce zapomniałam zapakować kremu do tej części twarzy i czym prędzej pobiegłam do Rossmana w poszukiwaniu takiegoż. W zasadzie nie wiem co mnie podkusiło do jego kupna ( może niska cena?), ale teraz już wiem, że mogłam wybrać lepiej, bo krem jest baardzo przeciętny i niewiele robi.

Moja wina, że przed zakupem nie przeczytałam składu,a  robię to ZAWSZE i chyba musiało mi się wyjątkowo spieszyć, że nie zauważyłam na liście parafiny, która jest tu na wysokiej pozycji. Tego składnika unikam i nie wiem po co go tu właściwie dodano. Natomiast olej z róży i wiesiołek są tak w połowie składu, no i z naturą ten kosmetyk nie ma zbyt wiele wspólnego.

Krem ma średnio gęstą konsystencję i w ogóle nie pachnie. Szybko się wchłania i można potem bez problemu nakładać korektor czy podkład. Jednak nie robi on nic oprócz przeciętnego nawilżenia. dla mojej cery jest ono dość wystarczające ( choć tak naprawdę to mogłby być lepsze), ale będzie zdecydowanie za słabe dla tych, którzy borykają się z przesuszoną skórę wokół oczu i widocznymi zmarszczkami. Poza tym kosmetyk ani jakoś nie wygładza ani nie robi nic ponadto. To poprostu takie zwykłe mazidło lekko nawilżające do bezproblemowej, młodej skóry np. nastolatek, które chcą zacząć używać kremu pod oczy.

Zużyję tubkę, ale szczególnie nie zachęcam do kupna, no chyba, że nie potrzebujecie niczego więcej niż delikatnego nawilżenia na dzień.

Ocena : 3 / 5

Cena: 15ml / ok. 10zł

Dostępność : Rossmann

Skład : Aqua, Decyl Oleate, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum,Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Ceteareth-12, Petrolatum, Ceteareth-20, Dimethicone, Oenothera Biennis Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phylosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Xanthan Gum, Tocopherol, Panthenol, Carbomer, Tetrahydroxypropyl Ethylenediamine, PEG-8, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben


Znacie ten krem? Jaki jest wasz ulubiony preparat pod oczy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz