środa, 22 października 2014

Eveline- Diamond&24k Gold- Luxury - złoty krem - eliksir na twarz, szyję i dekolt


Witajcie po małej przerwie spowodowanej pojawieniem się na świecie mojego drugiego Maluszka :) Postaram się dodawać nowe posty tak często jak się da, ale nie obiecuję, że codziennie z uwagi na to, że mam  teraz więcej obowiązków, ale nie narzekam :)


Dziś chciałam Wam przybliżyć krem ze znanej mi już linii złoto-diamentowej od Eveline. Chwaliłam wcześniej serum i ten krem także okazał się dobry, zresztą mnie w ogóle służą kremy do twarzy tej marki.














Co ten krem ma robić? Otóż jest on przeznaczony do cery suchej i dojrzałej ( czyli teoretycznie nie mojej, choć stosuję już prewencję przeciwzmarszczkową i uważam, że krem jak najbardziej nadaje się do skóry młodszej, bo nic w jego składzie nam nie zaszkodzi!). Standardowo ma nawilżać, regenerować i odżywiać, a poza tym hamować powstawanie zmarszczek, zwiększać elastyczność i sprężystość skóry. Zawiera 24k złoto ( choć na dalekim miejscu w składzie), mikrokryształy diamentu, bioKwasu hialuronowy, Matrixyl Synthe 6, Volufilinę, Collasurge, proteiny soi, wyciąg z jedwabiu oraz naturalną betainę.

Krem ma złotawo-beżową barwę i producent tłumaczy to skoncentowaną formułą, ale ja uważam, że odpowiedzialne są za to raczej barwniki i nie jestem zwolenniczką koloryzowania kosmetyków jeśli nie jest to całkowicie konieczne, ale tu mi to nie przeszkadza, bo krem wygląda przez to jakoś bardziej luksusowo. Jego zapach jest taki sam jak recenzowanego wcześniej serum z tej linii, czyli słodkawo- owocowo-kosmetyczny. To dość gęsty kosmetyk i na początku zostawiał u mnie na skórze wyczuwalną, lekko tłustawą warstę, ale im dłużej tego kremu używam po tej warstwie nie ma już śladu, a krem wchłania się nawet szybko pozostawiając skórę wyjątkowo przyjemną w dotyku, nawilżoną, gładką i odżywioną, o poprawionym kolorycie. Mam obecnie cerę bardziej w stronę normalnej i ten kosmetyk jak najbardziej jej służy. Pomógł mi w czasie pobytu w szpitalu kiedy to moja twarz straciła koloryt, była szara i przemęczona i wtedy używałam go na dzień i na noc,a obecnie jedynie wieczorem. Muszę zaznaczyć też, że krem daje skórze BARDZO subtelną złotawą poświatę, która jest widoczna w sztucznym świetle przy jaśniejszej żarówce, ale normalnie ciężko cokolwiek dostrzeć niemniej takie coś tu występuje. Ja zadałam sobie z tego sprawę po prawie miesięcznym używaniu i poza mną nikt niczego nie zauważył, bo trzeba się przyjrzeć z bliska. Ta poświata w niczym nie przeszkadza i nie odznacza się, a już napewno nie pod makijażem.



Komu bym poleciła ?  Myślę, że możecie bez obaw po niego sięgnąć jeśli macie skórę od normalnej po suchą i szukacie czegoś zarówno na dzień jak i na noc co poprawi trochę koloryt cery i dobrze ją nawilży. To fajny krem i cieszę się, że było mi dane go wypróbować.


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Glycerin, Coco Caprylate, Glycine Soja Oil, Butyrspermum Parkii Butter, Collagen Amino Acids, Ceteareth-20, Mineral Oil, Betaine, Petrolatum, Cholesterol, Hyaluronic Acid, Hydrogenated Polyisobutene, Anemarrhena Asphodeloides Root Extract, Hydrolized Soy Protein, Panthenol, Glyceryl Stearate SE, Argania Spinosa Kernel Oil, Propylene Glycol, Hydrolized Silk, Allantoin, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Palmitoyl Tripeptide-38, Gold, Diamond, Polysilicone 11, Laureth-12, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Disodium EDTA, CI 19140, CI 16255:1, Mica, CI 77891, CI 77491, CI 7777492, CI 77499, Tin Oxide 



Ocena : 5 / 5



 Znacie ten krem lub których z produktów z linii Diamond&24k Gold?

1 komentarz:

  1. Lubię używać kremów tej marki i robię to od dawna,próbując różne dostosowane do mojego wieku.
    Ostatnio miałam z kwasem hialuronowym.Teraz na swoją kolej czeka krem a raczej dwa bo na dzień i noc z olejkiem arganowym.
    Pierwszy raz z nim kupiłam.
    Wogóle ja często zmieniam kremy,zresztą jak widzę w drogeriach promocje to kupuję.
    Nie lubię kremów zbyt perfumowanych i muszą się dobrze aksamitnie rozprowadzać.

    OdpowiedzUsuń