poniedziałek, 27 października 2014

Oceanic - AA - Shave & Care - balsam do golenia 2w1











Nowość na rynku, czyli balsam do golenia. Kosmetyk  w zasadzie mi zbędny, bo do depilacji używam albo elektrycznej golarki albo depilatora i nie mam zamiaru zamieniać ich na nic innego. Wcześniej próbowałam pasty cukrowej, kremów  i innych cudów  i nic mi nie pasowało,a co więcej zamjowało za dużo czasu, a włoski i tak odrastały z taką samą częstotliwością. Zainwestowałam więc w dobry depilator z wymienną końcówką, którego można używać jako golarki i jestem zadowolona. Dlatego też nie interesują mnie zbytnio produkty ułatwiające golenie, a co więcej ten balsam jest tak przeciętny, że gdybym nawet goliła sie tradycyjną maszynką to i tak wolałabym zwykłe pianki / żele do golenia.





Balsam ma dość gęstą konsystencję i nie spływa, jest zwarty, pozbawiony tłustości i niestety marze się na skórze i nie pieni się przez co na samo ogolenie całych nóg muszę nałożyć go dość sporo i dlatego nie jest to zbyt wydajny produkt. Pachnie delikatnie, jakby słodkawo - kosmetycznie. Generalnie jednak ten produkt wcale nie pomaga jakoś w goleniu i napewno nie przyspiesza tej czynności. Za jego pomocą goli mi się w takim samym tempie jak przy stosowaniu każdej pianki czy żelu z tym wyjątkiem, że tego balsamu muszę nałożyć o wiele więcej dla lepszego poślizgu, bo kilka razy zaaplikowałam cieńszą warstwę i się zacięłam co wcześniej mi się nie zdażało.

Producent zapewnia, że za sprawą oleju arganowego kosmetyk będzie nawilżał i odżywiał skórę. Fajnie.Szkoda tylko, że  w moim przypadku tak nie jest, bo i tak muszę potem użyć czegoś nawilżającego. Fakt, że skóra nie jest  bardzo przesuszona i ściągnięta, ale skłamałabym, gdybym powiedziała, że jest supernawilżona i gładka jak jedwab.


Generalnie ten balsam nie przypadł mi do gustu. Traktuję go jako gadżet, który można wypróbować tylko z ciekawości, a jeśli golicie się zwykła maszynką to zostańcie lepiej przy tradycyjnych kosmetykach do golenia.


Skład:Aqua, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil Glyceryl Stearate Citrate, Potassium Cetyl Phosphate, Cera Microcristallina, Glycerin, Glyceryl Behenate, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Palm Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Squalane, Cholesterol, Ceramide NP, Palmitic Acid, Trideceth-6, Disodium Phosphate, Acrylamide / Sodium Acrylate Copolymer, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum




Ocena : 3 / 5

Cena: 250ml / ok. 15zł

Dostępność : Rossmann 


Używałyście już tego produktu ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz