piątek, 24 października 2014

Oriflame - Giordani Gold - Portofino lakier do paznokci odcień Delicate Coral






Nie miałam wcześniej żadnego lakieru Oriflame i ten jest pierwszy. Pochodzi on z linii Giordani Gold i czytałam, że był on w sprzedaży dość krótko, ale nie orientuję się na tyle, aby potwierdzić tę informację, więc musicie sprawdzić to same :)  Do wyboru są jedynie dwa kolory, a mnie dostał się ten o nazwie Delicate Coral, który dokładnie określa odcień jaki otrzymujemy po pomalowaniu.

Lakier nie ma drobinek i dla mnie to plus, bo nie zawsze mam ochotę na brokaty czy inne świecidełka. W buteleczce lekko opalizuje czego na paznokciach nie widać. Daje fajny efekt nabłyszczenia. Aplikator to lekko spłaszczony pędzelek i nie mam co do niego żadnych ´´ale´´, z tym, że lakier po jednej warstwie daje trochę blady kolor i nałożenie drugiej jest konieczne, choć ja i tak zawsze maluję paznokcie dwukrotnie dla pełnego efektu i maksymalnego koloru.

Schnie bardzo szybko. Jego trwałość jest typowa dla większości lakierów i u mnie po 4 dniach zaczął ścierać się na końcówkach tak jak każdy inny tego typu kosmetyk.

Mimo, że normalnie nie gustuję w tego typu barwach, bo wolę albo bardzo ciemne albo ´´odblaskowe´´ to ten koral mi się podoba, bo nadaje się na każdą okazję. Mam zastrzeżenie tylko do ceny bez promocji, bo uważam, że 40zł za ten lakier to trochę dużo tym bardziej, że nie jest on ani lepszy ani gorszy od innych. Niemniej polecam wypróbować!


Ocena : 5 / 5

Cena: 11ml / ok. 40zł

Dostępność : Oriflame



Jak Wam się podoba ten kolor?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz