sobota, 29 listopada 2014

Bielenda Professional - arbuzowy peeling do twarzy














Jestem wielką fanką morelowego peelingu St. Ives, ktróry został zamieniony na ten sam marki Soraya, ale działa on tak samo rewelacyjnie na moją skórę, więc nie mogę narzekać. Przeglądając stronę Bielendy wpadłam na pomysł, że fajnie byłoby wypróbować coś z ich profesjonalnej linii, gabinetowej. Poszukałam gdzie można nabyć te produkty i okazało się, że nie daleko mojej Mamy jest sklep, gdzie są między innymi te kosmetyki. Chciałam także maskę czekoladową do twarzy, ale akurat nie było i poprzestałam na tym peelingu arbuzowym. Jednak następnym razem wybiorę więcej tych produktów do przetestowania.

Jaki jest ten peeling ? Dobry, nawet bardzo dobry, ale jedno muszę podkreślić : to nie jest mocny zdzierak, napewno jego siła ścierania nie jest taka jak w morelowym peelingu Sorai, jest łągodniejszy, ale drobinki ( jojoby) czuć na skórze. Nie jest łagodny, ale nie jest też mocny, ot tak pomiędzy. Konsystencja jest średnio gęsta, dość zwarta o bardzo fajnej barwie dokładnie odpowiadającej miąższowi arbuza z widocznymi niebieskimi drobinkami. Ta konsystencja ma jeszcze dodatkowy bajer, a mianowicie lekko połyskuje! Ciekawie to wygląda. Zapach ładny, arbuzowy, czyli wszystko tak jak ma być.

Według informacji na opakowaniu peeling nakładamy na suchą skórę, wykonać masaż, a następnie zmyć preparat letnią wodą lub tonikiem. Przy pierwszym użyciu dostosowałam się do słów producenta i zaaplikowałam peeling na suchą skórę i dla mnie to nie jest dobra opcja, bo ścieranie było słabsze, peeling zrobił się jakiś taki´´ tępy´´ na skórze, a i efekt po zmyciu był nijaki tzn. skóra wcale nie była gładka, wyglądała tak jakbym w ogóle nie wykonała żadnego peelingu. Teraz nakładam ten peeling na lekko zwilżoną twarz i tak jest o wiele lepiej. Skóra jest wygładzona, rozpulchniona, oczyszczona i lepiej przyjmuje wszelakie maski i kremy.

To bardzo dobry peeling, którego z przyjemnością używam. Nie jest co prawda tak rewelacyjny jak wspomniany morelowy Sorai, ale i tak go lubię i polecam wszystkim, bo jest tego wart.


Ocena : 5 / 5

Cena: 175 g / ok. 25zł

Dostępność : sklepy internetowe i stacjonarne, gabinety kosmetyczne






Używałyście tego peelingu? Który kosmetyk z linii profesjonalnej Bielendy polecacie ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz