wtorek, 25 listopada 2014

Celia - maska do włosów intensywnie regenerująca









Po bardzo fajnym regenerującym szamponie Celii przyszedł czas na podzielenie się swoją opinią o masce do włosów, której podstawowym zadaniem jest intensywna regeneracja. O ile  szampon będę chwalić, to maska jest bardzo przeciętna i w zasadzie nie nazwałabym jej maską, a odżywką, bo dokładnie tak działa. Nie ma mocnego działąnia jak to powinny mieć maski i szczerze wątpie, że poradziłaby sobie z regeneracją zniszczonych włosów, nie nadaje się też do tych mocno przesuszonych.

Znów pomarudzę nad beznadziejnym opakowaniem. Nie znoszę saszetek, bo wkurza mnie potem ich przechowywanie szczególnie jeśli zawartość nie jest przeznaczona na jedno użycie. W tym wypadku maska starczyła mi na 4 razy co jest dobrym wynikiem jak na dosyć małą saszetkę. W środku  mamy niezbyt gęstą ( ale też nie lejącą)  białą maź o przyjemym typowo kosmetycznym zapachu. Kosmetyk łatwo się nakłada i nie spływa z włosów. Ja trzymałam ją ok 3 min ( producent radzi od 3 do 5min.) na włosy wcześniej umyte szamponem głęboko oczyszczającym, który zresztą zawsze stosuję w parze z maskami.

W trakcie spłukiwania włosy są gładkie, a po wysuszeniu miękkie, trochę bardziej puszyste, nawilżone ( choć nie wiem na ile to zasługa tego produktu, bo moje włosy nie są suche) i to w zasadzie tyle. Nie ma super efektów, a takich oczekuję od każdej maski, która ma przecież działać mocniej niż codzienna odżywka. Tak tak nie działa i nic nie stoi na przeszkodzie by sięgać po nią nawet codziennie, bo nie obciąża włosów. No naprawdę nie mogę powiedzieć na jej temat nic więcej, ponieważ jest to taki typowy kosmetyk bez nadzywczanjego działania. Spróbowałam i więcej nie chcę.

Do włosów problematycznych nie polecam, ale do normalnych tak na spróbowanie czegoś za niską cenę, czemu nie ?


Ocena : 3 / 5

Cena: 12ml / ok. 1,30zł

Dostepność : nie wiem gdzie można ją kupić, bo swoją dostałam




A co Wy sądzicie o tej masce ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz