sobota, 8 listopada 2014

Co kupiłam w iherb.com



Szukając bezokofeinowej, łagodnej herbaty, bezpiecznej w czasie karmienia wiedziałam, że w iherb.com napewno taką znajdę.  Wzięłam też  kilka dodatkowych rzeczy :








- Now Food Solution - olej z pestek moreli


Używam takich naturalnych olei przede wszystkim do kąpieli i nawilżania przesuszonej skóry noworodka. Sprawdzają się o wiele lepiej niż zwykłe kosmetyki dla dzieci.

- Nature´s Gate - naturalny dezodorant w kulce z wyciągiem z oczaru i galasu dębowego

Kolejny naturalny , ´´domowy´´ dezodorant do przetestowania. Ciekawe jak się sprawdzi.


- Celestial Seasonings- bezkofeinowe herbaty True Blueberry, Country Peach Passion, Black Cherry Berry

- Bigelow- I love Lemon- bezkofeinowa herbata cytrynowa

Zdążyłam już ją przetestować i z miejsca stała się jedną z moich ulubionych! Ma lekko cytrynowy smak z wyraźną nutą mięty, ale całość jest tak doskonale wyważona, że ani cytryna ani mięta nie zagłuszają się nawzajem,a  świetnie współgrają. Smak w 100% naturalny bez żadnych wspomagaczy.


- Badger - balsamy do ust  Tangerine Breeze, Lavender & Orange, Vanilla Madagascar,Pink Grapefruit 



Jak Wam sie podobają moje nabytki?









4 komentarze:

  1. Nigdy nie pilam herbaty bezkofeinowej, ciekawe jak smakuje? Zakupy fajne, szkoda, że przez te całe opłaty nie mogę zrobić zakupów;/ chociaż Luby ostatnio zmieniał bank więc moze skusil się na kartę kredytową;d muszę z nim pogadać;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czuje się, że tam nie ma kofeiny, więc smak jest takim hmm normalny tyle, że łagodniejszy. Herbatki owocowe np. Herbapolu też kofeiny nie mają jak wszystkie owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś często pijałam herbatki z Herbapolu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale teraz już sporadycznie, bo denerwuje mnie, że wszędzie jest hibiskus na 1 miejscu zamiast owocu, który jest w nazwie danej herbaty i większość z tego powodu smakuje tak samo. Czasem kupuje tylko malina-cytryna.

      Usuń