wtorek, 18 listopada 2014

Garnier - Mineral - Protection 5 Skin + Clothes 48h











Miałam już kilka antyperspirantów Garniera i jest z nimi taski problem, że nigdy nie wiadomo, czy trafi się na  fajny, czy na kompletny bubel ( taki by dla mnie ten w wersji różowej ). Nowa, fioletowa wersja oprócz swej podstaowej roli chronić nas przed białym i żółtym śladom na ubraniach. Szczerze mówiąc wkurzają mnie już producenci, którzy co chwila wypuszczają na rynek takie niby chroniące odzież antyperspiranty. Nie wiem czemu to ma służyć, bo mnie jeszcze nigdy ( a używam takich produktów dobre kilka lat) nie zdażyło się mieć białych czy żółtych śladów na żadnej bluzce. Nie wiem czy mam poprostu takie szczęście czy co, ale jak czytam, że niektórym dziewczynom antyperspirant zniszczył koszulkę to się dziwię. Oczywiście jest to możliwe, nie przeczę aczkolwiek mnie takie problemy są obce. Przechodząc jednak do charakterystyki produktu to antyperspirant ma miły, delikatnie kwiatowy zapach ( do wyboru jest jeszcze zapach Cotton Fresh), który kojarzy mi się z płynem do płukania tkanin, ale ta kompozycja zapachowa jest subtelna, więc nie będzie´´ kłócić się´´ z naszymi perfumami.


Kosmetyk schnie szybko i zapewnia mi ochronę na cały dzień nawet w dość stresujących sytuacjach mnie nie zawiódł i nie mam po nim żadnych mokrych plam, nie czuć też nieprzyjemnego zapachu. Duży plus za brak podrażnień, bo zdażyło mi się, że kilka antyperspirantów ( konkretnie Adidas i Lady Speed Stick) dość mocno podrażniły mi skórę i skończyło się to na wizycie u dermatologa : / Dlatego muszę uważać. Brak tu też alkoholu i parabenów.

Czy preparat przeciwdziała żółtym i białym plamom? Myślę, że tak, bo żadne się nie pojawiły. Jako, że nie pocę się zbyt mocno nawet latem to dla mnie ten antyperspirant jest bardzo dobry i jak najbardziej go polecam!


Ocena : 5 / 5

Cena: 50ml / 10zł

Dostępność : Rossmann


Skład : Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-23, Parfum, Phenoxyethanol, Dimethicone, Pentylene Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate



A Wy co sądzicie o antyperspirantach Garnier ?

1 komentarz: