piątek, 14 listopada 2014

Karl Lagerfeld - Sun Moon Stars EDT










Pewnie większość z Was kojarzy ten zapach, a jeśli nawet go nie zna to pewnie gdzieś widziała ten charakterystyczny flakon. Dla tych, którzy jednak nie wiedzą co kryje się w środku postaram się opisać ów zapach najlepiej jak potrafię :)

Zaklasyfikowany jest jako kwiatowy orient stworzony w 1994r. przez znany ´´nos´´ w osobie Sophie Grojsman,a  kto raz miał styczność z jej dziełami ten od razu je rozpoznaje, bo sa to mocno kwiatowe zapachy jak np. Eternity CK.

Skład jak widać jest bogaty i rozbudowany, ale na prowadzeniu zdecydowanie i to od samego początku wysuwa się goździk i o ile normalnie nie lubię perfum z jego wyraźną nutą, bo drażni mnie i nieładnie się na mnie układa to tu w połączeniu z wytrawną wanilią jest dla mnie o wiele przyjemniejszy. Wyczuwam także zapach ananasa ( a może to raczej brzoskwinia?), ale nie jest on bardzo świeży, a raczej lekko syntetyczny z tym, że tu wychodzi mu to na dobre. Jest tu też wyraźne mydełkowe piżmo. Oprócz tego mój nos wyłapuje pewną metaliczną nutę, która nie drażni, a o dziwo pasuje do całości i nadaje zapachowi oryginalnego stylu. Sun Moon Stars są rozpoznawale, trudno je pomylić, choć wiele osób porównuje je właśnie do wspomnaiego Eternity, a ja czuję różnice, bo ten drugi jest intensywniejszy, bardziej kwiatowy i przypomina mi ni mniej ni więcej a zapach kwiaciarni duszny od  ogromu kwiecia choć tu i tu czerwony goździk jest głównym bohaterem.

To nie jest łatwy w odbiorze zapach i nie spodoba się większości dlatego nie polecam kupować go bez testowania. Bardzo spodobał się mojej Mamie, a ja noszę go szczególnie jesienią, bo wtedy najbardziej mi pasuje.


Trwałość jak na wodę toaletową bardzo doba, całodzienna. Zapach zostawia ´´mały ogon´´.


Nuty zapachowe:

nuty głowy : ananas, frezja, brzoskwinia, lilia wodna, bergamotka, róża

nuty serca : goździk, kwiat pomarańczy, orchidea, korzeń irysa, jaśmin, heliotrop, konwalia, narcyz

nuty bazy : drzewo sandałowe, ambra, piżmo, wanilia, cedr


Ocena : 4+ / 5

Cena: 100ml / ok 90zł

Dostępność : perfumerie online



Znacie ten zapach ?

1 komentarz:

  1. Znam,mam i lubię choć nie wiem czemu tak rzadko używam.
    Jest taki delikatny,czuję się nim otulona kremowością

    OdpowiedzUsuń