czwartek, 27 listopada 2014

Nubar Foundation Base Coat & Nubar Diamont Seal&Shine Top Coat









Maluję paznokcie od dawna i nie umiem trafić na dobrą bazę i top coat, które sprawiłby, że lakier wytrzymałby dłużej niż 4 dni. Wiem, że zalezy to od wielu czynników, a także od samych lakierów, ale w moim przypadku nawet te z wysokiej półki nie wyglądają już ładnie po kilku dniach. Fakt, że bardzo często w czasie dnia myję ręce, to też osłabia żywotność lakierów, ale nie wykonuję żadnych prac ręcznych bez rękawiczek. Nie wiem już nawet ile takich produktów przetestowałam i żaden mnie za zachwycił. Skusiłam się więc na zakup bazy i top coatu marki Nubar, bo zachęciło nie to, że nie zawierają one formaldehydu, toluenu oraz ftalanów, a tych składników bardzo się wystrzegam.
Niestety wbrew opinią, że te produkty sprawiają, że lakier trzyma się dłużej u mnie tak nie jest.


Zaczynając od bazy : bardzo szybko schnie i lekko nabłyszcza płytkę paznokcia. Nie ułatwia nakładania lakierów, bo z nią czy bez niej każdy lakier nakłada mi się tak samo, nie mam z tym kłopotów. Czy zabezpiecza bez odbarwieniem paznokci ? Szczerze mówiąc nie wiem, bo nie zdażyło mi się nigdy, aby jakikolwiek lakier mi je zabarwił. Jak już wspomniałam baza w moim przypadku nie sprawia, że lakiery trzymają się dłużej, więc w mojej ocenie swojej podstawowej roli nie spełnia, choć może dla producenta 4 dni to jest dużo?

Top coat również schnie bardzo szybko, ale wbrew jego nazwie wcale nie nadaje jakiegoś super połysku. Paznokcie są nabłyszczone, ale bez przesady, nie bardziej niż po zwykłym bezbarwnym lakierze. Nie ma różnicy czy go nakładam czy nie, bo i tak lakier albo ściera się po kilku dniach albo schodzi płatami.

Jestem zawiedziona, bo naprawdę wierzyłam, że tak wychwalane produkty będą spisywać się na medal, a tymczasem działają tak samo jak baza i top coat z Rimmela, a są droższe. Chyba nie ma cudów i nie znajdę niczego co utrzymałoby lakier bez odprysków przez tydzień...

Tak się zastanawiam czy kupiłabym te produkty ponownie. Sama nie wiem. Cenię sobie, że nie zawierają szkodliwych składników i jeśli zdecyduję się dać im szansę raz jeszcze to tylko z tego powodu.


Ocena : 3 / 5

Cena: 15ml / kupiłam za ok. 10€

Dostępność: kupowałam na feelunique.com



Znacie markę Nubar ? Jaką bazę i top coat możecie mi polecić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz