czwartek, 6 listopada 2014

Oriflame - The One - Long Wear Nail Polish odcień Breeze Blue








Jeśli lubicie niebieski manicure to ten odcień powinien Wam się spodobać. Nie ma żadnych drobinek  za to daje ładny połysk.

Są jednak dwie wady, które sprawiają, że muszę mu odjąć całą ocenę. Pierwsza to zbyt lejąca konsystencja, bo lakier rozlewa się po płytce i nawet poręczny płaski pędzelek ( choć jest on minimalnie za gruby) niewiele tu pomaga. Trzeba się trochę nagimnastykować, aby równo pomalować paznokcie. Szczególnie trudno jest przy niezbyt dużej i szerokiej płytce paznokcia. Ja dwa razy musiałam zmywać cały lakier z dwóch paznokci, bo nabrałam go ciut za dużo i wszystko się porozlewało tworząc jedną maź.  Jednak czytałam opinie, że  ten lakier jest z kolei za gęsty... Hmm, czyżby zależało to od koloru?

Niebieski kolor jest tak samo mocny jak w buteleczce, ale wymaga nałożenia 2 warstw. Przy jednej lakier lekko prześwituje, choć nie uważam, że to wielki minus, bo wiele lakierów tak się zachowuje i można się przyzwyczaić. Nie podoba mi się natomiast czas schnięcia. Zanim lakier całkowicie się wysuszy mija ok. 5 czasem nawet 7 minut ( mierzyłam z zegarkiem w ręku!),a  dla mnie to zdecydowanie za długo, bo jako mama na pełnych obrotach nie mam czasu siedzieć i czekać zanim lakier wyschnie. Pierwszy raz po 2 minutach chciałam nałożyć bazę wykończeniową i nieźle się zdziwiłam kiedy się okazało, że paznokcie są jeszcze mokre! Dla mnie to naprawdę duża niedogodność.

Trwałość przeciętna.  U mnie jak wszystkie lakiery schodzi po ok. 4 dniach. Zmywanie bezproblemowe.


Podoba mi się przede wszystkim kolor i dla niego mogę polecić ten lakier, a gama kolorystyczna jest też całkiem fajna.


Ocena : 4 / 5

Cena: 8ml / bez promocji ok. 24,90zł

Dostępność : Oriflame


Jak Wam się podoba ten kolor ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz