czwartek, 20 listopada 2014

Wibo - Lovely - Classic Nail Polish nr 98






Strasznie żałuję, że w Finlandii nie ma Rossmana ( dlaczego?!) i z tego powodu jak tylko jestem w Polsce to od razu tam kieruję swoje kroki i kupuję rzeczy, których wiem, że nie dostanę nigdzie indziej. Tak też było z lakierami Lovely. Na półce było ich od groma i nie umiałam zdecydować się na konktretny kolor, więc wzięłam ich kilka, a jednym z nich jest o nr 98, czyli szary. Lubię manicure w ciemnych barwach, czasem skuszę się na coś mocno kolorowego, ale pastelom i wszystkim nudziakom oraz bladym różom mówię zdecydowane NIE!

Ten szary kolor idealnie oddaje aurę którą mam za oknem. Jest szaro, ponuro, zimno i słońce za nic nie chce się pokazać i tak niestety jest do końca lutego. Nienawidzę takiej pogody ( ale kolor lakieru bardzo mi odpowiada, mimo, że jest właśnie taki smutno jesienny)), bo sprawia ona, że kompletnie na nic nie mam energii i ciągle chce mi się spać i częściej sięgam po czekoladę, ale radzę sobie z tym  jak mogę :)  W Polsce jesień jest zdecydowanie bardziej kolorowa...   Jednak miało być o lakierze z serii Classic, a zatem oświadczam,że jest on  fajny, ale niestety nie pozbawiony wad, konkretnie dwóch.

Do pędzelka i konsystencji nic nie mam. Maluje się szybko i bezproblemowo, ale jedna warstwa absolutnie nie wystarczy,bo wtedy kolor jest bardzo blady i widoczne są prześwity. Przy drugiej jest lepiej, choć trzecia daje pełny efekt i wtedy kolor jest taki sam jak w buteleczce. Schnie szybko, więc w  zasadzie nakładanie tych 3 warstw aż tak mocno nie irytuje, ale wiadomo mogłoby być lepiej. Irytuje mnie natomiast dość kiepska trwałość. U mnie lakiery trzymają się przeważnie 4 dni i nic dłużej, a tu lakier po jednym dniu zaczął lekko odpryskiwać, a na dwóch paznokciach starł się z końcówek, a zawsze używam bazy i lakieru wykończeniowego. Fakt, że bardzo często myję ręce, ale z innymi lakierami takie rzeczy mi się nie dzieją. Kiepska sprawa i dlatego obniżam ocenę.


Zastanawiam się czy te lakiery są jeszcze w Rossmanie dostępne, bo chciałabym inne odcienie.


Ocena : 4 - / 5

Cena: 8ml / nie pamiętam ile zapłaciłam

Dostępność : Rossmann


A Wy jaki kolor manicure preferujecie na teraz ?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz