wtorek, 4 listopada 2014

Yves Rocher - Hydra Vegetal - koncentrat nawilżający do twarzy















Ten koncentrat / serum otrzymałam gratis do zamówienia. Lubię nawilżające sera i pomyślałam, że będzie to coś akurat dla mnie tym bardziej, że jest ono przeznaczne do skóry normalnej ( którą obecnie mam)  jak i mieszanej. Kluczowymi składnikami są soki z liści klonu, niebieskiej agawy, betaina, masło Shea, żel z aloesu. To wszystko sprawia, że mamy poczuć głębokie i długotrwałe nawilżenie.  Niestety rzeczywistość okazała się zupełnie inna!

W buteleczce mamy rzadkie serum o dziwnym, jakby roślinnym zapachu z domieszką alkoholu, który też oczywiście musiał się tu znaleźć wraz z silikonem.   Specyfik nakładam przede wszystkim rano pod krem. Szybko się wchłania ( nawet bardzo szybko) i nie zostawia po sobie żadnej tłustej warstwy. Cerę owszem wygładza, ale to jest takie silikonowe wygładzenie podobne do tych jakie otrzymujemy po nałożeniu bazy pod makijaż, a że takich baz nie lubię właśnie ze względu na przeładowanie zapychającymi mnie silikonami to i tu mi się to nie podoba. Obiecywanie silne nawilżenie to też tylko obietnica, bowiem serum nawilża słabo. Niby czuć, że twarz nie jest przesuszona, ale napewno też nie super nawodniona. Są sera nieporównywalnie lepsze, przy których twarz staje się promienna, mocno nawilżona i odżywiona, a tu tego nie ma. Niby coś na skórę zaaplikowaliśmy, ale niewiele to daje i równie dobrze można w ogóle zrezygnować z używania tego koncentratu.

Dobrze, że buteleczka jest mała to dam radę jakoś ją zużyć tym bardziej, że kosmetyk nie robi mi jako tako krzywdy i nic mi po nim nie wyskakuje. Jednak odradzam kupno,a cena jest jak dla mnie o wiele za wysoka i produkt nie jest jej wart.

Ocena : 2 / 5

Cena: 30ml / w Polsce ok. 72 zł, w Finlandii bez promocji 24,90€

Dostępność : YR

Skład : Aqua, Dimethicone, Glycerin, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Methylpropanediol, Hydrogenated Coconut Oil, Betaine, Alcohol, Sorbitan Stearate, Acer Saccharum  ( Sugar Maple) Extract, Butyrospermum Parkii ( Shea) Butter, Agave Tequilana Leaf Extract, Sodium PCA, Aphloia Theiformis Leaf Extract, Stearyl Alcohol, Ceteth-20, PArfum, Dimethicone Crosspolymer, Xanthan Gum, Salicylic Acid, Zinc Sulfate, Sorbic Acid, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate


Używałyście kosmetyków z linni Hydra Vegetal ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz