poniedziałek, 22 grudnia 2014

Eveline Cosmetics - SPA! Professional - Argan Vanilla - luksusowe masło do ciała













Markę Eveline znam nie od dziś i chwalę sobie przede wszystkim jej kremy do twarzy, które mi służą. Z innymi produktami jest już gorzej, choć jeszcze w porządku są kremy do ciała zamkniete w słoiczkach ( te w innych formach opakowania pod względem działania też niezbyt mi odpowiadają ). To masło mogę uznać za mocno przeciętne.

Oczywiście przymiotnik ´´luksusowe´´ jest tu nieco na wyrost. To napewno nie jest kosmetyk luksusowy nawet jeśli zawiera  olejek arganowy! Jednak i tym razem producent nie mógł oprzeć się przed dodaniem oleju mineralnego. Czyżby był to tak niezbędny składnik, że bez niego ten kosmetyk nie mógłby powstać ?! Bez przesady... Konsystencja istotnie przypomina masło, tyle, że takie, które wyciągnęliśmy z lodówki jakąś dobr godzine temu i już sie topi. Nie jest zbyt tłuste i nie czuć na skórze nieprzyjemnego filmu, choć przy aplikacji nieco się marze. Nie trzeba czekać zbyt długo aż się wchłonie.



Moja skóra jest teraz trochę przesuszona i to masło jej pomaga. Nawilża, odżywia i wygładza, skóra jest aksamitna w dotyku, a naprawdę nie spodziewałam sie tego, bo jednak olej mineralny tak wysoko w składzie nie świadczy o niczym dobrym. Zdaje sobie jednak sprawę, że dla bardzo wysuszonej skóry to masełko będzie jednak za słabe, ale do normalnej i lekko przesuszonej jest w sam raz.






Nie do końca przekonuje mnie tylko jego zapach. O ile w opakowaniu czuć ciepłą, lekko wytrawna wanilię w połączeniu z czymś orientalnym, to na skórze ten aromat zmienia się w trochę chemiczny. Nie przeszkadza on jednak, choć jest intensywny i zostaje na ubraniach  np. na piżamie.


Ten olej mineralny nie daje mi spokoju i apeluję do producentów, aby wreszcie zaprzestali pakować to świństwo do swoich produktów,a  zastąpili je naturalnymi olejami!

To  nawet dobry kosmetyk do codziennego użycia. Warto jednak wcześniej zapoznać się z zapachem, bo nie każdemu będzie pasował. Mam podarowane drugie pudełeczko i potem nie zamierzam już do tego masełka wracać.

Ocena :  3  / 5

Cena : 200ml / dostałam, ale ok. 20zł

Dostępność : Rossmann



 
Skład: Aqua, Mineral Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Parfum, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Ceteth-20,Steareth-20, Ceteareth-20, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Hyaluronic Acid, Urea, Dicaprylyl Carbonate, Propylene Glycol, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Acrylates / C10 – 30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, DMDM Hydantoin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, CI 19140, Lilial, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal,Alpha-Isomethic Ionone, Citronellol




Znacie to masło lub inny kosmetyk z waniliowo -arganowej linii Eveline ?

2 komentarze:

  1. Napaliłam się na nie jak głupia ale już widzę, że chociażby ze względu na konsystencję u mnie odpada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masło jednak nie jest tłuste, czy oblepiające.Dla mnie byłoby świetne gdyby nie skład i dlatego sama nie zdecydowałabym się na kupno.

      Usuń