poniedziałek, 29 grudnia 2014

Flormar - Supershine Miracle Colours - lakier do paznokci nr U25 oraz co znalazłam pod Choinką





Lakier kupiłam, bo spodobał mi się kolor, a także dlatego, że mogłam wziąć 3 lakiery i zapłacić za 2. Lubię takie promocje :)  Lakier nazywa się Supershine i rzeczywiście lśni dość mocno, w dodatku ma w sobie fioletowo - niebieski shimmer i w świetle jest wioczna fioletowa poświata. Podoba mi się taki efekt. Jednak lakier jest wyjatkowo denerwujący w użytkowaniu,a  to z tego powodu, że nawet po nałożeniu 3 warstw prześwituje ( wtedy już nie aż tak bardzo, ale końcówki paznokcia są widoczne szczególnie z bliska ). Trzeba mieć cierpliwość i zarezerwować sobie ok. pół godziny na dokładny manicure z tym lakierem, a jako, że jestem nerwusem ;) to używam go niezbyt często.

Na szczęście lakier schnie szybko i ma dośc dobrą konsystencję, choć według mnie mógłby być odrobinę bardziej gęsty. Pędzelek jest poręczny, choć długi i nie spłaszczony.

Jednak trwałość nie zachwyca. Po ok. 3 dniach widać starcia. Ze zmywaniem też miałam mały problem, bo musiałam trochę trzeć, aby cały zszedł.  Na plus dodam , że lakier nie śmierdzi prawie wcale, a już napewno mniej niż inne lakiery.

Nie wiem czy tylko te jaskrawe odcienie z serii Supershine Miracle Colours tak beznadziejnie kryją, ale zastanowię się zanim kupię drugi z tej serii. Generalnie za sam ładny kolor elektryzującego błękitu należą się 4 gwiazdki, ale muszę odjąć trochę za to koszmarne krycie!

Ocena : 4 - / 5

Cena : 10ml / nie pamiętam

Dostępność : nie wiem jak w PL, ja kupiłam ten lakier w sklepie odzieżowym Seppälä



Jak Wam się podoba ten kolor ?


A pod Choinką znalazłam :)

kolczyki marki Apart oraz uroczy wiosenno - letni aromat róży, fiołków i malin, czyli Fragonard Moment Vole.




2 komentarze:

  1. nie lubię jak mi prześwitują końcówki;/
    piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to strasznie denerwuje i dlatego pomyślę dwa razy zanim kupię inny lakier z tej serii, choć mam drugi lakier Flormar i on tez tak prześwituje, więc chyba ta marka już tak ma :/

      Usuń