środa, 24 grudnia 2014

Isana - Oil Care - olejek do włosów









Kolejny olejek silikonowy do włosów i chyba jeden z lepszych jakie dotychczas stosowałam co nie znaczy, że jakiś przełomowy. Ja takie olejki nakładam wyłącznie na końcówki w celu ich wygładzenia. Jedne robią to lepiej inne gorzej, a ten olejek Isany jest w tej pierwszej grupie.




Wyróżnia się konsystencją, bo nie jest taki lejący jak większośc olejków. .Ma fajny delikatnie orientalny zapach. Rzeczywiąście sprawia, że końcówki są widocznie wygładzone,miękkie w dotyku, a przy tym nie obciążone. No i to by było na tyle. Nie wiem jak olejek sprawdza nałożony na całe włosy,. ale podejrzewam ( a raczej jestem pewna) , ze okrutnie by mi je przetłuścił dlatego tę metodę polecam jedynie jeśli macie włosy bardzo suche, zniszczone i puszące się, które ciężko obciążyć.

Isanowy olejek jest według mnie lepszy niż np. Mythic Oil Loreala czy New Hair System olejek od Artego, które są przecież dużo droższe od niego. Jednak nie ma tu jakiś fajerwerków, bo takie silikonowe olejki niczego wielkiego nie robią niż wygładzenie. Ciężko mi uwierzyć,aby mogłby zregenerować komuś włosy w końcu to praktycznie sam silikon!


Ten kosmetyk jednak mogę polecić ze względu na niską cenę i ogólną dostępność. Jeśli lubicie takie olejki to śmiało spróbujcie tego.



Ocena :  4 / 5

Cena : 100ml / ok. 10zł

Dostępność : Rossmann




Skład : Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annus Hybrid Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha Isomethyl Ionone, Geraniol, Citral, CI 40800




Życzę Wam pięknie pachnących Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w spokoju, zdrowiu i w gronie rodziny !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz