środa, 17 grudnia 2014

Nuxe - Reve de Miel - ultraodżywczy balsam do ust







To kultowy kosmetyk. Ja kupiłam go z czystej ciekawości, bo chciałam sprawdzić, czy rzeczywiście sprawdzi się w przypadku moich suchych i spierzchniętych ust, czy przyniesie im ulgę. Kiedy otworzyłam szklany słoiczek zdziwiłam się konsystencją tego balsamu. Jest sucha, dość zwarta i brak jej poślizgu, nie jest też tłusta. Na ustach zachowuje się tak samo, a ponadto nie daje im żadnego połysku co akurat mi nie przeszkadza, bo w końcu nie ma błyszczeć , a pomagać. Pachnie jak olejek pomarańczowy bądź grapefruitowy.









Czy jestem zadowolona z działania ?  I tak i nie. Tak, bo balsam rzeczywiście wygładza i nawilża usta. Nie, bo w moim przypadku nie robi tego tak genialnie jak oczekiwałam i jak obiecuje producent. W mojej ocenie nie dorównuje sztyftom Sierra Bees. Nakładam go tylko na noc, bo pod niektórymi pomadkami  ( szczególnie tymi long lasting ) nie zachowuje się najlepiej z racji właśnie tego braku poślizgu. Nie zregenerował też moich warg, które były ekstremalnie wysuszone i mocno popękane w czasie pobytu w szpitalu, gdzie panowało bardzo suche powietrze. W takich warunkach ten kosmetyk okazał się niewystarczający. Działa u mnie tylko wtedy kiedy usta mam w dobrej kondycji. W składzie mamy miód, olejki roślinne, masło shea oraz ekstrakt z grapefruita.



  Nie kupię go ponownie. Jest dobry, ale niczego nadzywczajnego w nim nie widzę, a nazwanie go ultraodżywczym to dla mnie trochę przesada.


Ocena : 4 - / 5

Cena : 15ml / ok.  30zł

Dostępność : apteki





Skład : AQUA/WATER, GLYCERIN, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, TRIBEHENIN PEG-20 ESTERS, GLYCOL PALMITATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER) EXTRACT, PENTYLENE GLYCOL, HYDROXYETHYL UREA, POLYETHYLENE, TRISTEARIN, MEL/HONEY, HYDROXYSTEARIC/LINOLENIC/OLEIC POLYGLYCERIDES, XYLITYLGLUCOSIDE, ANHYDROXYLITOL, PARFUM/FRAGRANCE, GLYCERYL STEARATE, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ACRYLAMIDE/AMMONIUM ACRYLATE COPOLYMER, TOCOPHEROL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN OIL, SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ACETYLATED GLYCOL STEARATE, XYLITOL, POLYISOBUTENE, CAPRYLYL GLYCOL, AVENA SATIVA (OAT) MEAL EXTRACT, DEHYDROACETIC ACID, PHYTIC ACID, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, POLYSORBATE 20, SORBITAN ISOSTEARATE, SOLANUM LYCOPERSICUM (TOMATO) FRUIT/LEAF/STEM EXTRACT, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BETA-CAROTENE, DAUCUS CAROTA SATIVA (CARROT) ROOT EXTRACT, POLYSORBATE 80, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, CITRONELLOL, COUMARIN, FARNESOL, LIMONENE, LINALOOL [N0812/B].



A Wy używałyście tego balsamu ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz