poniedziałek, 15 grudnia 2014

Oriflame - The One - Eye Liner Stylo











Eyeliner to dla mnie kosmetyk, który mam zawsze w kosmetyczce i w to w różnych kolorach, ale czarny to klasyk. Preferuję te w buteleczkach z pędzelkiem, nie przepadam za pisakami, bo kilka razy się nacięłam  (  fatalny eyeliner Avonu i Maybelline). Jednak liner od Oriflame jest bardzo dobry i warto go przetestować.

Mam 3 z 4 dostępnych odcieni  ( czarny, szary i brąz) i jestem z nich bardzo zadowolona. Kolory nie są wyblakłe, a wręcz przeciwnie -  intensywne, przede wszystkim czerń jest czernią, a nie grafitem jak to się często zdaża. Cienką końcówką maluje się wyjątkowo łatwo i szybko, poradzi sobie z tym każdy!  Liner szybko schnie i co ważne nie odbija się na powiekach  w ciągu dnia. Można nim wykonać zarówno cienkie jak i grube kreski - co kto lubi







od lewej : czarny, brąz, szary



Kosmety jest też trwały. Wytrzymuje u mnie cały dzień w nienaruszonym stanie nawet kiedy łzawią mi oczy, a potem łatwo go zmyć jakimkolwiek produktem do demakijażu. Wydaje mi sie tylko, że jego wydajność będzie dużo mniejsza niż eyelinerów w buteleczkach, choć nie mogę jeszcze na ten temat nic powiedzieć.

Polecam, bo to naprawdę porządny eyeliner. Ja nie widzę w nim żadnych wad.


Ocena : 5 / 5

Cena: 0,8ml / ok. 33 zł

Dostepność :  Oriflame

Skład: AQUA, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, GLYCERIN, LAURETH-21, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BUTYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, BENZYL ALCOHOL, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, POTASSIUM SORBATE, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM DEHYDROACETATE, CITRIC ACID, TETRASODIUM EDTA, DEHYDROACETIC ACID, CI 77266 (NANO), CI 42090, CI 28440, CI 19140, CI 17200, CI 45410, CI 61570, CI


A Wy używacie eyelinerów ? Jaki lubicie najbardziej ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz