wtorek, 9 grudnia 2014

Oriflame - Optimals Even Out Face Lotion SPF 30- emulsja ochronna do twarzy







Zainteresowała mnie ta emulsja z powodu dość wysokiego filtru SPF 30, który byłyby bardziej sensowny na  lato niż obecna porą roku , choć taki krem z filtrem przecież zawsze się przyda, a wiadomo, że szkodliwe promieniowanie dociera do nas także w pochmurny dzień zza chmur. Szkoda tylko, że oprócz filtru ten kosmetyk jest tak nieudany, że doprawdy nie mam serca go nikomu podarować.  Na lato będzie zdecydowanie za ciężki, a i teraz nie daję rady go używać!

Emulsja zapakowana jest w nieporęczne opakowanie z pompką. Nieporęczne dlatego, że jest nieprzezroczyste i nie widać ile kosmetyku ubyło. Nie wiem , czy tak ciężko producentowi było zapakować emulsję np. w słoiczek czy tubkę, bo ja nie lubię takich buteleczek z pompką, mam wrażenie, że ona nie dozuje produktu do ostatniej kropli i tak naprawdę nie zużyjemy go do końca, a rozciąć opakowania raczej się nie da.  Konsystencja jest adekwatna do nazwy, ale napewno nie jest ona lekka jak obiecywano. Zapachu prawie nie ma. No i przechodzę w tym miejscu do działania tej emulsji, a jest ono wręcz tragiczne!

Otóż zaraz po aplikacji preparat niesamowicie natłuszcza skórę, a co za tym idzie błyszczy się ona wręcz szaleńczo i nie pamiętam, żeby w ostatnim czasie jakiś kosmetyk zostawiał tak obleśnie tłustą warstwę w dodatku wyczuwalną cały dzień!  Czy może być coś jeszcze gorszego? Jesli dodać do tego pory przypominające kratery wulkanów to już totalnie porażka, a ja nigdy nie miałam problemów z rozszerzonymi porami!! Wyobraźcie sobie teraz jak to wszystko wygląda :  buzia tłusta jak po wylaniu na siebie butelki oleju i ogromne pory... Jak tu się tak pokazać komukolwiek na oczy?!  Z tego też względu emlusja nie nadaje się pod żaden używany przeze mnie podkład, bo sprawia, że nawet po przysypaniu pudrem błysk wychodzi zaraz na wierzch,a cały podkład gromadzi się na twarzy i wygląda tak, że od razu musiałam go zmyć. Maluję się już dłuugo ,a  nigdy nie miałam z czymś takim do czynienia!  Z powodu tego maksymalnego natłuszczenia twarzy nie moge tej emulsji stosować, a przynajmniej nie codziennie, bo boję się, że wyskoczą mi po niej jakieś niedoskonałości tym bardziej,że cały dzień na twarzy mam uczucie zalepienia i wrażenie, że skóra się dusi.

Nie ocenię działania filtru, bo u mnie całymi dniami jest już ciemno i poprostu nie da rady sprawdzić, czy emulsja istotnie spełnia funcję chroniącą. 

Jedyny pozytyw to nawilżenie, które rzeczywiście jest odczuwalne, bo cera jest gładka,ale to zdecydowanie za mało. Bardzo suchym cerom ta emulsja może się spodobać, ale jeśli macie mieszane, tłuste i nawet normalne to trzymajcie się z daleka.  Dla mnie Optimals Even Out to jedna z największych porażek kosmetycznych tego roku! Opakowanie leci do kosza.


Ocena : 1 / 5

Cena: 50ml / ok. 40zł

Dostepność : Oriflame


Skład:

AQUA, HOMOSALATE, OCTOCRYLENE, C12-15 ALKYL BENZOATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, PROPANEDIOL, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, ISONONYL ISONONANOATE, STEARETH-21, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CETEARYL GLUCOSIDE, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERYL ACETATE, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, DISODIUM EDTA, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, XANTHAN GUM, MANNITOL, RUMEX OCCIDENTALIS EXTRACT, FAEX EXTRACT, HYDROLYZED CRANBERRY FRUIT/LEAF EXTRACT, PROPYLENE GLYCOL, GLYCOGEN, MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE, SACCHAROMYCES/MAGNESIUM FERMENT, BHT, SACCHAROMYCES/IRON FERMENT, SACCHAROMYCES/COPPER FERMENT, SACCHAROMYCES/SILICON FERMENT, SACCHAROMYCES/ZINC FERMENT




Znacie tę emulsję ?

1 komentarz:

  1. Właśnie zastanawiam się nad jej zakupem, bo jest w promocji. Mam suchą skórę, ostatnio nawet bardzo, przez kosmetyki od dermatologa, jednak twoja recenzja trochę mnie od niej odrzuca i chyba zrezygnuje z zakupu. Dzięki ! ;)

    OdpowiedzUsuń