poniedziałek, 8 grudnia 2014

Wilkinson - Rasier Shaving Gel









Jest to moja pierwsza pianka do golenia dla kobiet. Dlaczego ? Ponieważ dotychczas wolałam męskie pianki i one spisywały się tak dobrze, że nie widziałam sensu kupowania w sumie takiego samego produktu, bo po co skoro w łazience zawsze stoi pianka do golenia męża. Jednak od kiedy kupiłam golarkę z depilatorem nie używam już zwykłej maszynki. Depilatorem  bądź golarką goli mi się o niebo szybciej i dokładniej no i przede wszystkim nie muszę obawiać się zacięć. Kiedy w ręce wpadła mi nowa pianka dla kobiet od Wilkinson postanowiłam znów po długiej przerwie sięgnąć po maszynkę i przekonać się w czym ta pianka może być lepsza od męskich odpowiedników.


Pianka ma postać takiego pianko-musu jest zwarta i puszysta i przy wyciskaniu ma różowy kolor Nie trzeba jej dużo na pokrycie np. całych łydek. W dodatku pachnie bardzo przyjemnie owocowo, jak jagody. Wraz z tą pianką i odpowiednią maszynką golenie jest szybkie i bezproblemowe, nie zacięłam sie też ani razu. Pianka sprawdza się nie tylko do nóg, ale do całego ciała, również bikini jak głosi napis na opakowaniu. Pochwalić ją też muszę za to, że skóra po jej spłukaniu nie jest przesuszona na wiór,a  mam tak zawsze po depilacji. Owszem, trzeba użyć nawilżającego mazidła jak zawsze aczkolwiek skóra nie jest nieprzyjemnie ściągnięta, a gładka i miła w dotyku.


Fajny produkt. Nie wiem czy jeszcze go kupię, bo jednak przyzwyczaiłam się do mojej golarki i depilatora, ale polecam tę piankę z pełnym przekonaniem!

Ocena : 5 / 5

Cena: 150ml  / nie wiem, dostałam

Dostępność: Rossmann


Skład : Aqua, TEA- Palmitate, Oleth-20, TEA- Stearate, Isopentane, Laureth-23, Sorbitol, Propylene Glycol, Triethanolamine, Ceteth-2, Isobutane, Cocamide DEA, Isopropyl Palmitate, Parfum, Hydroxyethylcellulose, Polyquaternium-7, Persea Gratissima, Hydroxypropylcellulose, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Retinol, Hydrolized Algin, Maris Aqua, Chlorella Vulgaris, Octyldodecanol, Cera Alba, Rubus Idaeus, Cyclodextrin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Polyisobutene, BHT, CI 17200, CI 42090


 Używacie pianek do golenia dla kobiet czy może macie inne sposoby depilacji ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz