wtorek, 20 stycznia 2015

E.L.F. - Cream Eyeliner Punk Purple





Ten eyeliner kupiłam trochę przez przypadek. Buszując na iherb.com zauważyłam kilka tych linerów i bardzo spodobał mi się ten fiolet oraz turkus, ale obawiałam się ich kupić, bo miałam kiedyś kilka kosmetyków tej marki i bardzo źle je wspominam.Stwierdziłam jednak, że spróbuje, czy ten eyeliner jest lepszy czy gorszy od dotychczas używanych przeze mnie linerów w słoiczku i wybrałam tylko fiolet o nazwie Punk Purple.  Teraz żałuję, że nie skusiłam się też na ten piękny turkus Teal Tease, bo liner jest bardzo dobry.

Jego konsystencja jest idealna tj. ani nie za miękka ani za twarda. Bardzo łatwo nabrać odpowiednią ilość na pędzelek i zrobić kreskę o porządanej grubości. Nie ma z tym żadnego problemu, a ponadto nic się nie marze ani nie kruszy. Ideał pod względem apllikacji. Kolor taki sam jak w słoiczku, posiada bardzo delikatne drobinki, ale ciężko je dostrzeć, trzeba by się przyjrzeć z baardzo bliska.

Kosmetyk odznacza się też całodzienną trwałością. Trzyma się u mnie aż do demakijażu ( któremu poddaje się bez oporu ) i nie trzeba sięgać po dwufazówki.






E.L.F Cream Eyeliner - Punk Purple, tusz Maybelline Mega Plush


Bardzo jestem z niego zadowolona i napewno kupię jeszcze kilka sztuk w różnych odcieniach!


Ocena : 5 / 5

Cena: 4,7g / w promocji zapłaciłam 0,99$

Dostępność : strona producenta, iherb.com


Znacie ten eyeliner ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz