poniedziałek, 19 stycznia 2015

Jovan - Intense Oud









Oud ( drzewo agarowe)  to jeden z moich ulubionych składników perfum. Uwielbiam jego zdecydowaną i oryginalną, która kojarzy się z zapachem bandaży. Oczywiście nie wszystkie odsłony oudu mi sie podobają, ale tych, które lubię jest zdecydowanie więcej. Bardzo pasuje mi oud wraz z tzw. konfiturową różą i paczulą i to dla mnie trio doskonałe.

Dziś jednak chcę Wam przedstawić inny oudowy zapach : Jovan Intense Oud.Jest on w koncentracji wody kolońskiej, ale to nie zmniejsza jest trwałości i projekcji, bo są one bardzo dobre. Zapach jest mocny ( ale nie jest killerem!) i doskonale wyczuwalny przez wiele godzin, w zasadzie na mnie przez cały dzień. Określiłabym go oudem dla początkujących. Ten składnik czuć wyraźnie i w zasadzie on tu najbardziej dominuje, a szafran i sandałowiec są tylko tłem. Róży czy trawy cytrynowej nie odnotowuję. Świeżości tu brak, bo zapach jest ciepły i otulający i świetnie pasuje mi jesienią i zimą. W dodatku nie jest trudny w noszeniu, ale nie polubicie go  jeśli naprawdę jesteście przeciwniczkami oudu i nie tolerujecie go w żadnej formie. Tu jest on naprawdę łagodny, miękki, a przy tym nie traci nic ze swej charakterystyczności.

To bardzo udany zapach i cieszę się, że znalazł się w mojej kolejkci wraz innym zapachem Jovan Silky Rose. Poluję jeszcze na Secret Amber, ostatni z tej serii.



Nuty zapachowe : 

Nuty głowy : szafran, trawa cytrynowa

Nuty serca : labdanum, róża turecka

Nuty bazy: paczula, drzewo sandałowe, oud


Ocena : 5 / 5

Cena: 88ml / kupiłam za 8€

Dostępność : kupiony na Truskawce


A jakie jest Wasze zdanie na temat oudu ?   Lubicie tę nutę ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz