środa, 21 stycznia 2015

Make up Factory - Golden Glow Stick- brązujący sztyft rozświetlający











Ani brązujący ani jakoś bardzo rozświetlający. Zwykły sztyft, który  w mojej ocenie nie może nawet konkurować z bronzerem Pupa 4Sun ani z rozświetlaczem The Balm, bo z żadnej ze swojej funkcji nie wywiązuje się tak, abym była z niego zadowolona i myślę, że za te 100zł bez problemu można znaleźć lepszy tego typu produkt.






Sztyft stosuję tylko na policzki, choć można też na dekolt i na powieki, ale myślę, że w tym ostatnim przypadku spłynąłby z nich natychmiastowo, a poza tym z pewnością pozostawiły tłustawą powłokę. Ja posiadam ten sztyft w odcieniu Kiss of the Sun i jest on dobry dla jaśniejszych karnacji, czyli dla takiej jak moja. Posiada co prawda mikroskopijne drobinki, ale ciężko je tak naprawdę zauważyć, chyba, że się przyjrzymy z bardzo bliska i to raczej w słoneczny dzień. Konsystencja nie jest tłusta ( a tego się obawiałam) i bardzo łatwo jest go zaaplikować nie robiąc sobie krzywdy.  Niestety u mnie efekt brązowienia i rozświetlenia jest słaby. Niby coś tam widać aczkolwiek nie za bardzo. Policzki  nie są zbyt efektownie podreślone.

Na opakowaniu przeczytam, że sztyft charakteryzuje się bardzo przyjemnym owocowym zapachem przypominającym lato i wakacje... Dziwne, bo dla mnie to jest zwykły, słaby aromat owocowo - kosmetyczny i niczego mi on nie przypomina. Cieszę się wręcz, że jest mało wyczuwalny. Minus za dodatek parafiny co zniechęca mnie do częstego stosowania tego produktu z obawy przed zapchaniem porów.


Szczerze mówiąc to najchętniej bym się tego sztyftu pozbyła ( a niestety mam aż 2 sztuki! ) Jest mi zbędny. Sto razy bardziej wolę zwykłe bronzery i rozświetlacze w kompakcie niż to ´´cudo ´´.


Ocena : 3 / 5

Cena: 7g / ok. 100zł

Dostępność :  nie wiem, dostałam


Skład : Ethylhexyl Palmitate, Octyldodecanol, Paraffin, Nylon-12, Synthetic Wax, Copernica Cerifera Cera ( Copernica Cerifera Carnauba) Wax, Cera Microcristallina Wax, Polytehylene, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Aroma, Benzyl Alcohol, Mica, CI 77491 ( Iron Oxides), CI 77891 ( Titanium Dioxide) 


Znacie ten produkt ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz