poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowe nabytki







Kilka moich nowych nabytków:

-   L´Elbolario - Dolcelisir - przepiękny zapach rumu, cynamonu , karmelu i wanilii. Słodkość w sam raz na zimę!

- dwa olejki Alterra, które uwielbiam, a tym razem mam wersje zapachowe Limonka i Oliwka oraz Brzoza i Pomarańcza

-  paletka cieni Eye Candy dla zielonych oczu marki Physicians Formula

- 3 lakiery Essie : Sew Psyched, Cashmere Bathrobe, Mezmerised, Sally Hansen Complete Salon Manicure nr 131 Ivory Coat, Astor Fasion Studio nr 202

- kolejny Alien do kolekcji, czyli Thierry Mugler Angel Aqua Chic

Bielenda- drogocenny olejek arganowy ( chciałam zupełnie inny olejek Bielendy, a mianowicie Argan Face Oil z pro-retinolem)

- La Roche Posay -fizjologiczna pianka oczyszczająca ( moja najulubieńsza!)

- Blanx Med - pasta do zębów wrażliwych

- zalotka Shu Uemura

- olejki Al Rehab: Sandra, Balkis, Delightful, Tooty Musk, Choco Musk, Al Sharquiah, Golden, Soft,

- olejki Al Haramain - Million, Makkah

- Garnier Neo - antyperspirant  w kremie wariant Fresh Blossom ( zapomniałam umieścić go na fotce) 

Dojdą do mnie jeszcze flakony Estee Lauder Sensuous, Fendi Palazzo oraz Dior Midnight Poison. Oprócz tego dostałam też ogromny karton kosmetyków do testów i będę jak zawsze dzielić się z Wami opiniami na ich temat :)


Znacie coś z tych rzeczy ?

6 komentarzy:

  1. sporo tych nowości i do tego większość kompletnie mi nie znana. olejków bedziesz ozywać do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, to są olejki perfumowe, takie perfumy w olejku. Diabelnie trwałe :)

      Usuń
    2. no to poszalałaś z tymi zapachami:)

      Usuń
    3. Taka moja słabość :)

      Usuń
    4. Ja również uwielbiam zapachy, ale po latach nałogu teraz przystopowałam z zakupami i cieszę się tym co mam.

      Usuń
    5. Ja się ciągle staram przystopować. Raz jest lepiej,a raz gorzej :)

      Usuń