wtorek, 13 stycznia 2015

Oriflame - The One - IluSkin Blush- róż do policzków w odcieniu Luminous Peach










Kolejny kosmetyk z kolorówki z serii The One i kolejny, którzy niczym mnie nie zachwycił.
W opakowaniu mamy rozświetlacz i róż,a  do wyboru 3 odcienie, ja posiadam Luminous Peach i spodziewałam się, że będzie on brzoskwiniowy,bo takie odcienie bardzo lubię. Niestety nie. O ile w kasetce na taki wygląda to na mojej skórze jest koralowy i trochę za mocny, łatwo z nim przesadzić i trzeba mieć dobry pędzel, bo inaczej porobimy sobie plamy, a starcie go też zbyt łatwe nie jest, a co dziwne jest trwałość jest dośc słaba. U mnie jest to pierwszy róż, który zaczął się ścierać po 2 godzinach, co jest ewenementem, bowiem każdy jeden trzyma się do wieczornego demakijażu czy to zimą czy latem.





Rozświetlacz jest lepszy. Rzeczywiście nadaje ładną poświatę i nie ma wielkich kawałów brokatu w sobie. Nie daje co prawda super efektu jak kultowy rozświetlacz The Balm, ale i tak jest w porządku, no i jest trwalszy niż  róż.

Z ręką na sercu nie mogę polecić tego kosmetyku. Z łatwością da się znaleźć coś lepszego. Tu ani kolor nie zachwyca ( mnie wręcz przeciwnie, nie bardzo odpowiada ) ani małe opakowanie ani ogólny efekt.


Ocena : 3 / 5

Cena: 4g / ok. 30- 40zł

Dostępność : Oriflame



Znacie ten róż ?

4 komentarze:

  1. Kiedy najpierw zerknęłam na zdjęcie, od razu wiedziałam, że ten rozświetlacz jest dobry:) Na różu nawet nie skupiłam uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla samego rozświetlacza nie warto tego kupować. Lepiej brać The Balm :D

      Usuń
  2. wygląda dosyć ciekawie, ale skoro tak surowo go oceniłaś..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłoby źle gdyby nie ten dziwaczny kolor różu ( u mnie zbyt koralowy, za mocny ) no i beznadziejna trwałość.

      Usuń