wtorek, 6 stycznia 2015

Oriflame - The One - Volume Blast Mascara - tusz pogrubiający







Mój drugi tusz tej marki i niestety znów klapa. Jeśli tak ma wyglądać wg producenta  super pogrubienie to ja dziękuję :/  Zaczynając od szczoteczki : lubię takie plastikowe, a ta jest poręczna i dobrze się nią nakłada tusz w dodatku on sam ma dobrą konsystencję i nie brudzi powiek w trakcie malowania, nie rozmazuje się i nie kruszy. To tyle pozytywów.


Strasznie nie podoba mi się w tym tuszu to, że nawet po 4 warstwach ( jak na zdjęciu poniżej )  rezultat jest zbyt naturalny. Rzęsy niby są troszeczkę podkreślone, ale zdecydowanie za słabo przynajmniej dla mnie, bo ja akceptuję tylko tzw. efekt sztucznych rzęs i to też na codzień.Ta maskara lekko tylko wydłuża i tak samo delikatnie pogrubia. Nie ma tu mowy o mocnym efekcie dlatego też nie jest to produkt dla mnie. Plus tylko to, że łatwo się zmywa.



Możecie wypróbować jeśli wolicie naturalnie wyglądające rzęsy inaczej lepiej dać sobie spokój szczególnie, że za te 37zł można dostać o niebo lepszy tusz.


Ocena : 3 - / 5

Cena: 8ml /  bez promocji ok. 37,90zł

Dostępność : Oriflame


Znacie tusze z serii The One ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz