środa, 28 stycznia 2015

Paloma - Foot SPA - cukrowy peeling do stóp z olejem winogronowym i migdałowym






Trudno mi tutaj znaleźć dobry peeling do stóp. Powiem więcej :  nawet znalezienie kremu do stóp wcale nie jest takie proste, bo na półkach widuję jedynie kilka produktów marki Scholl i nic więcej. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale naprawdę nigdy nie zrozumiem dlaczego w Finlandii rynek kosmetyczny jest tak ubogi... Dlatego też w wiele produktów, których nie mam szans dostać tutaj dostaję z Polski i jednym z nich był właśnie ten cukrowy peeling do stóp. Bardzo chciałam, żeby okazał się on tak dobry jak  Yves Rocher Beaute des Pieds i tak właśnie jest!








Zamknięty w płaskim słoiczku peeling ma dość zwartą konsystencję, ale trzeba uważać przy jego nakładaniu, bo kawałki lubią spadać na podłogę. Pachnie bardzo przyjemnie świeżo, jakby morsko.
Kryształki curku są dobrze wyczuwalne i nie rozpuszczają się od razu, można wykonać krótki masaż w celu lepszego złuszczenia martwego naskórka. Peeling mimo zawartości parafiny na wysokim miejscu w składzie  ( tu AŻ tak mnie ona nie razi, bo nie używam tego kosmetyku nigdzie indziej tylko do stóp) nie jest oblepiająco tłusty, nie zostawia na skórze charakterystycznej warstwy,a  wręcz przeciwnie bardzo dobrze ją wygładza, zmiękcza i nawilża. Wiem co mówię, bo mam naprawdę wymagające stopy i bardzo ciężko jest sprawić, by były one dostatecznie nawilżone i zniknęła nieprzyjemna szorstkość. Stopy po tym peelingu wyglądają i czują się o wiele lepiej. Potem zostaje tylko nałożenie odpowiedniego kremu i możemy cieszyć się zadbanymi stópkami. Ja taki zabieg powtarzam raz w tygodniu oczywiście dochodzi do tego też tarka.



Jeden z moich ulubionych peelingów do stóp. Warto wypróbować!


Ocena : 5 / 5

Cena: 125ml /ok 10zł

Dostępność : jest w Naturze





Używałyście tego peelingu ?

2 komentarze:

  1. Miałam go i w sumie to mnie nie zachwycił ;) Ale ja jestem kapryśna jeśli mowa o peelingach do stóp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam on odpowiada i to nawet bardzo, znam peelingi które peelingami są tylko z nazwy i kompletnie nic nie robią, a ten naprawde się u mnie spisuje.

      Usuń