czwartek, 22 stycznia 2015

Yves Rocher - Reflets Naturels - szampon do włosów blond z rumiankiem









Ten szampon otrzymałam gratis do zamówienia i ucieszyłam się, bo jak już kiedyś wspominałam lubię szampony z dodatkiem rumianku, ale niestety wielu producentów umieszcza ten składnik na szarym końcu listy co jest dla mnie niezrozumiałe. W tym przypadku ekstrakt z tego kwiatu też nie plasuje się zbyt wysoko, choć mimo to szampon jest dość dobry. Nie rewelacyjny, ale poprostu w porządku  i można go używać na codzień o ile nie jesteście posiadaczkami suchych włosów, bo do takich moim zdaniem się nie nadaje.

Jego konsystencja jest średnio gęsta, ma żółty kolor i pachnie czymś co niby dobrze znam, ale nie potrafię do końca sprecyzować. Napewno nie jest to rumianek! Ten aromat kojarzy mi się z zapachem  pewnego kartonikowego soku poziomkowego, w którym dominował cukier , barwniki, ulepszacze, a mimo to był smaczny. Zapamiętałam ten smak z dzieciństwa, ale nie mogę sobie przypomnieć jak ów produkt się nazywał. Szampon mocno się pieni i nic w tym dziwnego, bo zawiera SLS i zupełnie nie pojmuję dlaczego w takim razie producent pisze o ´´łagodnej, roślinnej bazie myjącej´´? Niemniej mnie ten składnik nie szkodzi i nic złego mi się po nim nie dzieje. Chociaż skład mógłby być lepszy, bo dominuje jednak chemia.

Nie spodziewałam się, że mój naturalny kolor  w odcieniu średniego blondu będzie bardziej rozświetlony i  podkreślony. Tak się też nie stało, ale nie spotkałam jeszcze szamponu do blondu, który rzeczywiście robiłby to w 100 %  i te efekty byłyby widoczne. Zresztą moje włosy same w sobie są lśniące i cieszą się doskonała kondycją. Szampon poprostu myje i oczyszcza. Włosy są po nim sypkie, puszyste i nieprzesuszone. Nie obciąża też fryzury. To wszystko. Nie mogę narzekać, że tylko tyle, bo w sumie taka jest rola szamponu, jego głównym zadaniem jest poprostu oczyszczenie i ten szampon to robi.



Zwykły szampon. Przeciętniak w swojej kategorii. Polecam do włosów normalnych. Ja sama raczej nie skuszę się na drugie opakowanie, ale to tylko dlatego, że szybko się nudzę kosmetykami i wciąż potrzebuję czegoś nowego. Można wypróbować.


Ocena : 3+ / 5

Cena: 200ml / bez promocji ok. 11,90zł, w Finlandii 7,90 € bez promocji

Dostępność : YR


Skład : Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocamiphoacetate, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamide MIPA, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Sodium Chloride, Citric Acid, Chamomilla Recutita Flower Extract, Polyquaternium-10, Benzyl Alcohol, Metyhylchloroisothiaolinone, Methylisothiazolinone, CI 15510, CI 19140



Co sądzicie o tym szamponie ?

4 komentarze:

  1. nawet nie wiedziałam, ze YR ma szampon do włosów blond.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ale ja i tak do blond polecam bardziej szampon Klorane z rumiankiem, po nim widziałam, ze kolor był trochę bardziej świetlisty.

      Usuń
    2. o Klorane też nie słyszałam;/ jak będę miała okazje to się zaopatrzę w niego;)

      Usuń
    3. Szampon Klorane pokazywałam na blogu :)

      Usuń