poniedziałek, 5 stycznia 2015

Yves Rocher - So Elixir EDP









Zainteresował mnie od razu kiedy wszedł na rynek,czyli w 2009r z powodu tego, że nuty zapachowe to.in paczula i kadzidło,a je uwielbiam. Długo jednak nie decydowałam się na zakup, bo uważałam ( i dalej uważam), że YR trochę przegina z cenami swoich perfum i wiele z nich nie jest warte ponad 100zł. Niedawno załapałam się na promocję i nabyłam zgrabne 50ml wody perfumowanej. Pierwszy testy i pierwsza myśl ´´ ooo paczula z bergamotką!´´. Tak, otwarcie jest świeże własnie za sprawą tego cytrusu, ale charakterystyczna ( jednak nie stęchła czy piwniczna! ) nuta paczuli nie pozwala, aby był to typowy świeżak. Lekkiej słodyczy dodaje tonka, a potem wchodzi niezbyt intensywny jaśmin z delikatną różą, a całość zostaje okadzona stonowanym kadzidłem dodającym całości elegancji i seksapilu.


To zapach wytrawny, mało w nim słodyczy, a jeśli już jest to napewno nie jest to słodycz ´´jadalna´´. Pierwszy raz użyłam go w czasie kilkugodzinnej podróży w słoneczny majowy dzień i niestety trwałośc tego zapachu była bardzo słaba, po 2godz. nie tylko ja nic nie czułam, ale inne osoby również. Teraz, zimą jest znacznie lepiej, bo trwa na mnie praktycznie cały dzień.


Marka Yves Rocher naprawdę wypuściła niezły, wart poznania zapach , bo niestety wiele jej kompozycji  uważam, za nieudane, nijakie i oprócz So Elixir Purple i serii Secret Essences (  z wyłączeniem Wanilii, której nie znoszę ) nie ma tam dla mnie nic ciekawego w tej kategorii.



Zachęcam do testów!



Nuty zapachowe :

bergamotka, jaśmin, róża, paczula, kadzidło, fasola tonka


Ocena : 5 / 5

Cena : 50ml / w Polsce bez promocji ok. 175zł , w Finlandii bez promocjo ok. 60 €

Dostępność : YR


Znacie ten zapach ?

2 komentarze:

  1. Kocham ten zapach! :) So Elixir Purple również:) Nie jestem w stanie znieść Vanille Noire - najgorszy zapach, jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te lubię te wersję jak i Purple i równiez uważam, że Vanille Noire jest wprost okropny, strasznie się na mnie układa!

      Usuń