środa, 18 lutego 2015

Bell - Gel 4D Confiture - lakier do paznokci z efektem żelu nr 02






Nowa linia lakierów marki Bell 4D podzielona jest na kilka innych : Mega Gloss, Caffe Latte oraz Confiture z której posiadam piękny ciemny fiolet oznaczony nr 02. Uwielbiam takie barwy na paznokciach!

Lakier ma dawać żelowe wykończenie i tak w istocie jest. Poza tym nie zawiera żadnych drobinek. Pędzelek jest lekko spłaszczony, ale mimo to nie obyło się u mnie bez problemów w nakładaniu, ponieważ konsystencja jak na mój gust jest trochę zbyt lejąca i lakier brudził mi skórę wokół paznokci, a tego bardzo nie lubię.

Po jednej warstwie kolor jest praktycznie taki sam jak w buteleczce, nie ma mowy o smugach czy prześwitach. Schnie też bardzo szybko. Szkoda tylko, że już na drugi dzień po pomalowaniu widać było starcia na końcówkach. Nie bardzo mocne, da się tak wyjść do ludzi, ale jednak to nie jest to co lubię. Poza tym następnego dnia tylko się to pobłębiło i musiałam ów lakier zmyć. 2 dni to bardzo słaby wynik tym bardziej, że wtedy nie robiłam nic co mogłoby zaważyć na trwałości lakieru. Muszę też dodać, że przy zmywaniu rozmazywał się po skórze palców, brudził ją jak i cały paznokieć dookoła, a tego bardzo nie lubię!

Z powodu kłopotów przy malowaniu jak i niesatysfakcjonującej trwałości nie mogę ocenić tego lakieru wyżej. Być może inne kolory zachowują się lepiej...


Ocena : 2 / 5

Cena: 8g / ok. 10zł

Dostępność: nie wiem, dostałam


Używałyście już lakierów z serii  Gel 4D?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz