środa, 11 lutego 2015

Dax Cosmetics - Perfecta - Dekoder Genów Młodości - krem matujący 25 + na dzień i na noc





Czytając nazwę tego kremu ´´´Dekoder Genów Młodości´´ chciało mi się śmiać. Jestem sceptycznie nastawiona do tzw. inteligentnych kremów, które mają sprawić, że odmłodniejemy o dobrych kilka lat albo w ogóle przestaniemy się starzeć. Nie ważne ile taki krem kosztuje i tak nie uwierzę w to, że sprawi, że nasza skóra będzie jędrna, napieta i pozbawiona zmarszczek aż do późnej starości. Owszme stosuję kremy przeciwzmarszczkowe, ale tylko dlatego, bo wiem, że mają więcej składników odpowiednich dla mojej 26 letniej cery i same nawilżające to już teraz trochę za mało. Jednak tak jak pisałam wcześniej : jestem świadoma tego, że one nie usuwają zmarszczek,a  jedynie sprawiają, że powstaną one trochę później. Nawilżają i odżywiają też cerę mocniej niż zwykłe kremy.

Ten krem mimo, że opisano go jako matujący ma też działać przeciwzmarszczkowo. Ponoć w ciągu 14 dni reaktywuje w skórze 14 genów młodości. Poza tym Hialuron Mat  nawilża, zmiejsza pory i matuje, a Oxylina C+E chroni komórki skóry przed wolnymi rodnikami. To krem na dzień braku   i na noc do skóry +25, ja go używam tylko na dzień ( pomimo braku filtrów ), bo za noc jest dla mnie za słaby.


Opakowanie to jak widać szklany, granatowy słoiczek. Nie będę się go czepiać, bo nie mam czego. Wiem, że wiele osób nie lubi kosmetyków pakowanych w ten sposób, bo uważają, że to niehigieniczne. Ja wolę właśnie słoiczki, bo dzięki nim da się zużyć produkt do samego końca bez bawienia się w rozcinanie butelki. Konsystencja tego kremu jest bardzo lekka, nawet lejąca. Pachnie słabo i w sumie nie wiem do końca czym, ale to co czuję jest trochę chemiczne. Kosmetyk wchłania się szybko, bez pozostawiania tłustej warstwy i dlatego stanowi dobrą bazę pod makijaż. Nawilżenie jest odczuwalne aczkolwiek nie jest ono zbyt silne dlatego odradzam ten krem osobą z przesuszoną skórą. Matowanie jednak nie powala. Fakt, że moja cera nie błyszczy się jak oszalała, ale na czole i nosie lubi się przetłuścić po kilku godzinach, choć z odpowiednim podkładem i pudrem nie mam tego problemu i wtedy ten krem też zdaje egzamin. Natomiast bez makijażu już nie za bardzo.Po mniej więcej 3-4 godz. na moim czole, nosie i policzkach zbiera się sebum i jest to wyczuwalne. Skóra co prawda nie jest mocno błyszcząca, ale i nie matowa. To nie jest dobra propozycja dla cer tłustych czy mieszanych. Myślę, że bardziej dla normalnych, choć ja właśnie taką posiadam.

Poza tym nie zaobserwowałam większego działania tego kremu. Oczywiście nie wiem, czy rzeczywiście działa przeciwzmarszczkowo, o tym przekonam się za parę lat i pewnie gdybym zużyła więcej niż jedno opakowanie. To dośc przeciętny krem nawilżająco - matujący na dzień dla tych, którzy nie wymagają od takiego produktu za dużo.Jest w porządku, ale więcej się na niego nie skuszę.

Ocena : 4  -  / 5

Cena: 50ml  / ok. 16zł

Dostępność : Rossmann


Skład: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Caprylic/Capric Triglyceride, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Undaria Pinnatifida Extract, Sodium Hyaluronate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherul Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Methylisothiazolinone, BHA, Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal, Benzyl Salicylate, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, D-Limonene, Parfum


Testowałyście ten krem?

2 komentarze:

  1. Nie chociaż opakowanie troszkę mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie w sumie jest takie sobie. Sam kre to też nic specjalnego, ale można wypróbować.

      Usuń