poniedziałek, 9 lutego 2015

Maybelline - Super Stay Gel Nail Color 7 Days nr 155 Bubble Gum







Jeśli śledzicie moje wpisy regularnie to pewnie pamiętacie, że nie znoszę różowych lakierów do paznokci, jak też typowych odcieni nude, beży, brązów. Jak łatwo się domyślić ten lakier dostałam i nie miałam wpływu na wybór koloru, bo z pewnością bym go sama nie wybrała. Myślę jednak, że wielu z Was ten cukierkowy róż przypadnie do gustu.


Nazwa tego odcienia, czyli Guma Balonowa jest bardzo trafna. Lakier nie zawiera żadnych drobinek,a  bardzo ładnie i mocno błyszczy dając lekko żelowe wykończenie. Aplikatorem jest tu szeroki i płaski pędzelek, ale o ile takie lubię np. w lakierach Rimmel to tu w parze ze zbyt lejącą konsystencją się to nie sprawdza. Trzeba bardzo uważać w trakcie malowania, bo lakier rozlewa się po płytce i precyzyjna aplikacja wymaga trochę więcej czasu niż zwykle. Co więcej jeśli przez przypadek nałożymy trochę za grubą warstwę  to lakier dłużej schnie i odkształca się.  Smug na szczęście nie robi i od razu kryje po jednej warstwie, choć ja zawsze nakładam dwie. Natomiast czas schnięcia mógłby być trochę lepszy, bo po 2 minutach lakier wciąż był miękki.


Producent gwarantuje 7 dniową trwałość, a małymi literkami z tyłu buteleczki informuje, że owszem tak ma być, ale jeśli nałożymy na lakier top coat. Dla mnie to zrozumiałe, bo nawet nie próbuje sięgać po żaden lakier bez base i top coatów. Jednak u mnie i tak 7 dni się nie trzyma. Ściera się standardowo po 4 dniach jak wszystkie znane mi lakiery. Ze zmyciem nie ma żadnego problemu.

Ogólnie przecietny. Minus za lejącą konsystencję i kłopoty z szybkim nałożeniem. Nie odpowiada mi też kolor, a obiecywana trwałość to też przesada.

Mam też drugi odcień tego lakieru Mint for Life, który też Wam pokażę.

Ocena : 3 / 5

Cena: 10ml / ok. 15zł

Dostępność : w szafach Maybelline



Jak Wam się podoba ten kolor ?

2 komentarze:

  1. Bardzo "młodzieńczy" kolor! :-)

    Nie w moim stylu, ale na innych osobach mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo. U innych ten kolor mi się podoba, a na moich pazurkach mnie drażni :)

      Usuń