poniedziałek, 23 marca 2015

Avon - City Rush








Powiem od razu, że nie lubię zapachów marki Avon. Nie podoba mi się ani jeden, wszystkie mają w sobie tę charakterystyczną ´´avonową´´ nutę, którą rozpoznam od razu. W dodatku wszystkie pachną mi podobnie. Wolę już perfumy Oriflame, bo wśród nich są takie perełki jak np.Mirage.

City Rush to zapach jak dla mnie pozbawiony oryginalności. Jest stworzony na tych samych zasadach jak wszystkie zapachy tej marki, aby było na tyle ładnie, by się sprzedawał. Oczywiście pomaga w tym też Milla Jovovich, która jest twarzą City Rush i deklaruje, że to jej ulubione perfumy ( no jakżeby inaczej!).  Nie mogę wprawdzie powiedzieć powiedzieć, żeby zapach był odpychający, bo jest tak uniwersalny, że spodoba się większości ( co zresztą widać po ocenać w sieci), nadaje się też jako prezent w ciemno. Tylko co z tego skoro dla mnie jest oklepany, nudny i przez to, że mnie wyjątkowo drażni testy globalne były dla mnie nieprzyjemne. Męczyłam się z nim, kilka razy chciałam zmyć, ale dzielnie wytrzymałam te 3 godz, bo potem całość poprostu ulatuje i jest już tylko wyczuwalna bardzo blisko skóry.




To zapach śliwkowo  - waniliowy. Tyle. Niczego więcej nie czuję. Od momentu spryskania do końca jest taki sam, w ogóle się nie zmienia i bardzo szybko zaczynam już czuć nuty bazy, bo praktycznie po pół godzinie od użycia.  Jak łatwo się domyślić całość jest słodkawa, lekko owocowa, ale ja tu czuję syntetyki. Ta śliwka nie jest naturalna, jest za bardzo skąpana w tej wanilii ( wg źródeł to waniliow orchidea i to by się zgadzało), a jak jeszcze dochodzi do tego baza drzewna to już dziękuję. Jest tu też co prawda niemrawa paczula, ale czai się z tyłu i też nie pachnie zbyt naturalnie. To jest to zapach ´´jadalny´´, określiłabym go jako ciepły, bardzo łagodny orient na niezobowiązujące okazje, choć mi nie pasował nawet na spacer, bo czułam się w nim poprostu źle.

Niestety, ale nie ma w nim nic porywającego. To totalny przeciętniak, w dodatku razi mnie w nim ta syntetyczność. Jestem na NIE!


Nuty zapachowe : 

nuty głowy : śliwka, bergamotka, bluszcz

nuty serca :  dalia, róża, waniliowa orchidea

nuty bazy: nuty drzewne, piżmo, paczula



Ocena : 2 - / 5

Cena: 50ml / ok. 90zł

Dostępność : obecnie chyba wycofany z katalogu, widziałam na iperfumy.pl



PS. Reklama nie jest jakaś wybitna, dość przewidująca powiedziałabym, ale pasuje mi do tego zapachu. Milla Jovovich jak zawsze ładnie wygląda :)




A jakie Wy macie zdanie o City Rush?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz