piątek, 6 marca 2015

Avon - Ultra Colour Bold - szminka do ust odcień Hi-Def Plum












Wspominałam nie raz, że nie przepadam za marką Avon i jej kosmetykami. Czasem zdaży się jednak coś co jest na tyle dobre, że bez marudzenia mogę to zużyć do końca. Tak jest w przypadku tej szminki, choć jej kolor jest dość przekłamany. Zanim ją otworzyłam myślałam, że będzie miała piękny śliwkowy odcień, a to mocny róż. Lubię takie, więc nie narzekam, ale powinna się nazywać Hi-Def Pink!

Jak widać nie ma w sobie żadnych drobinek i nie jest całkowicie matowa. Daje lekkie nałyszczenie, ale znika ono po ok. 2 godz.. Nie jest to jednak efekt błyszczyka. Jej konsystencja jest taka jaka ma być, czyli ani nie za twarda ani nie´´ maślana´´. Pachnie słabo, ale da się wyczuć coś na kształt owoców, smaku na szczęście nie posiada. Jak widzicie kolor jest mocno napigmentowany i trzeba się z tym liczyć, bo jeśli nie jesteście miłośniczkami takich widocznych barw to lepiej zrezygnujcie z jej kupna, bo wszystkie jej odcienie są intensywne.

Jestem zadowolona z trwałości, bo pozostała nienaruszona na ustach przez ok. 3-4godz, minimalnie starła się tylko w czasie posiłku aczkolwiek nie robiła śladów na szklankach. Duży plus za to!

Mam tylko jedno zastrzeżenie : mnie ta szminka przesusza wargi i muszę pod nią nakładać odpowiedni balsam, bo inaczej czuję, że usta są szorstkie. Sama w sobie nie nawilża, ale pamiętajcie, że ja mam z natury suche usta szczególnie jesienią i zimą. Zawiera ponoć filtr SPF 15.

Oprócz tego nie zauważyłam wad. Jak na Avon to dobra szminka, warta polecenia szczególnie ten kolor jest naprawdę ładny!


Ocena : 4 + / 5

Cena: 2,6g / w cenie regularnej ok. 26zł

Dostępność : Avon



Znacie tę pomadkę ? Jak Wam się podoba kolor ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz