środa, 11 marca 2015

Dior - Hypnotic Poison Eau Sensuelle




Eau Sensuelle to odsłona Hypnotic Poison z 2010r. stworzona przez Francois Demachy. Różni się trochę od pierwowzoru, ale nie jest od niego zbyt odległa. Łączy ich słodycz.

Mówiąc szczerze nie byłam zainteresowana tym zapachem, bo jakąś wielką fanką Hypnotic Poison nie jestem ( wolę Midnight), ale gdy otrzymałam dużą odlewkę stwierdziłam, że  mi się podoba. Zapach jest mocno waniliowy. Ja taki rodzaj wanilii nazywam ´´budyniowym´´ i idealnie to określenie tu pasuje. Ta nuta jest zdecydowanie dominująca, ale dochodzi do tego jeszcze orchidea i drzewo sandałowe co sprawia, że całość jest słodka, ciepła, sensualna i seksowna. Nie jest to jednak  ulep, choć mój mąż kiedy używam HP Eau Sensuelle kręci nosem i mówi, że dla niego jest za słodki:).  Nie mogę jednak oprzeć się myśli, że zapach jakoś bardzo nie ewoluuje i nie jest skomplikowany oraz przede wszystkim jest  mniej trwały niż pierwowzór, mało kwiatowy. Nie czuję go już zupełnie po 3 godzinach i obecnie nie marzę już o własnym flakonie.




Po dłuższym używaniu nie uważam już, aby był to perfumeryjny hit jak myślałam na początku ( chyba ta cudna wanilia mnie tak wtedy zmyliła ). To ciekawa kompozycja  na każdą porę roku ( wykluczając gorące lato ). Na kolana nie rzuca, ale warto przetestować szczególnie jeśli tak jak ja kochacie intensywną wanilię.

Na koniec dodam jeszcze, że bardzo dobrym wyborem był wybór do kampanii reklamowej tego zapachu pięknej Monici Bellucci i mimo, że sama reklama nie jest zbyt udana, bo nie ma w niej nic ciekawego, to Monica jak zawsze jest zjawiskowa.


Nuty zapachowe :

nuty głowy : ylang- ylang, kwiat pomarańczy, róża

nuty serca : waniliowa orchidea, tuberoza, nuty zielone

nuty bazy : drzewo sandałowe, wanilia, piżmo, nuty drzewne



Ocena : 4 / 5

Cena : 100ml / ok. 260zł

Dostępność : perfumerie online


Znacie ten zapach ?  Jak Wam się podoba ?

2 komentarze:

  1. Tej odmiany zupełnie nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz budyniową wanilię to warto przetestować.

      Usuń