środa, 18 marca 2015

Joko - Perfect Your Look - paleta cieni nr 402








Wizualnie fajna paletka z kolorami jakie lubię :  białym, szarymn, granatem i czarnym, która teoretycznie pozwoli na wykonanie smokey eyes. Czemu teoretycznie? Ta paletka to kosmetyczny bubel, który nie nadaje się do użytku!




Wszystkie 4 kolory są całkowicie matowe i wyglądają na mocno napigmentowane, ale to tylko pozory. Podchodziłam do nich kilkanaście razy zmieniając aplikatory, bazy i na nic się to zdało, bo kolory tych cieni na powiece są strasznie wyblakłe, pigmentacja jest bardzo słaba, nawet czarny wygląda na blado szary, a dwóch najjaśniejszych w ogóle nie widać. W dodatku nijak nie mogłam tych cieni nałożyć tak, aby wyglądało to dobrze, bo przy każdej próbkie połaczenia jednego cienia z drugim, blendowania czy rozmazania cienie poprostu się ścierają. Sumując te wszystkie wady łatwo zgadnąć, że trwałość jest zerowa. Do wyboru mamy 4 warianty kolorystyczne.




Nie mam pojęcia, czy to mnie trafił się taki felerny egzamplarz, czy kosmetyk rzeczywiście jest taki beznadziejny (  widzę, że na wielu blogach jest chwalony) , ale nie ma sensu trzymać czegoś, czego nie da się nałożyć, dlatego paleta leci do kosza!



Ocena : 1 ( tylko za opakowanie) / 5

Cena: nie ma podanej gramatury / ok. 20zł

Dostępność: nie wiem, dostałam


A jak Wam podoba się ta paleta?

2 komentarze:

  1. na swatchach wygląda to tragicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak jest w rzeczywistości. Zero pigmentacji!

      Usuń