środa, 4 marca 2015

Mancera Aoud Cafe








Kawa i oud najlepiej jeszcze z konfiturową różą to dla mnie połączenie idealne. W tej kompozycji róży brak, ale nie zmienia to faktu , że zapach jest wprost cudowny!


To zapach bogaty, głęboki i przede wszystkim mocno oudowy  ( mimo, że oud nie występuje w składzie!) , więc jeśli nie lubicie się z tym składnikiem to raczej całość wam się nie spodoba. Oud jest tu w postaci jak ja to nazywam : bandażowo - benzynowej, trąci bardzo mocno oudem znanym z zapachów Montale. Naturalnie kawa jest również bardzo mocno wyczuwalna szczególnie na samym pocztku. To dobrej jakości czarna Arabika świeżo zaparzona, gorzka bez żadnej słodyczy, choć niby słodkie nuty powinny też tu być to moim zdaniem ten zapach jest dośc wytrawny, napewno nie gourmandowy. Zanim pokusiłam się o własny flakon myślałam, że będzie on podobny do mojego ukochanego Intense Cafe Montale, ale tak nie jest. Aoud Cafe i Intense Cafe to dwa różne zapachy.

Pomimo tego, że jest tu podobno także porzeczka, brzoskwinia i bergamotka to ja ich w ogóle nie wyczuwam. Zapach nie jest ani trochę świeży, a już napewno nie owocowy. Te nuty tu poprostu się gubią, ale absolutnie mi to nie przeszkadza, bo kawa i oud to perfekcyjna mieszanka.

Muszę też wspomnieć o ogromnej projekcji i trwałości. Na mnie Aoud Cafe trwa i trwa przez cały dzień, dobrze czuć go jeszcze po kąpieli, a na włosach był także doskonale wyczuwalny pomimo ich umycia! W dodatku sam flakon również bardzo mi odpowiada, ma zakręcany korek i wraz z kartonikiem pakujemy go do złotego woreczka.


Piękny. Poprostu piękny. Idealny szczególnie na chłodne dni. Zdecydowanie warto poznać!


Nuty zapachowe :

nuty głowy : brzoskwinia, czarna porzeczka, bergamotka

nuty serca : bursztyn, kwiaty, kawa

nuty bazy : białe piżmo, słodkie nuty, nuty drzewne



Ocena : 6 / 5

Cena: 120ml / zapłaciłam ok. 80€

Dostępność : kupiony na allbeauty.com




Znacie ten zapach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz