piątek, 13 marca 2015

Mincer - Argan Gold - 100% czysty olejek arganowy






Ten olejek podarowała mi Mama kiedy po porodzie i pobycie w szpitalu moja cera byłą szara, zmęczona i przesuszona szpitalną wodą i okazało się, że że ten olejek to doskonałe remedium na te problemy.  To naprawdę rewelacyjny produkt i gorąco zachęcam do zapoznania się z nim!

Olejek jest zamknięty w szklanej buteleczce z pipetką, która bardzo łatwo dozuje się potrzebną ilość. Zaskoczyło mnie tylko to, że bardzo osobliwie pachnie. Kojarzy mi się to hmm´´ toaletowo´´, a że nie chcę się wdawać w szczegóły to powiem tyle, że musiałam się przyzwyczaić do tego zapachu i teraz już mi nie przeszkadza, nie jest już nawet tak mocny albo rzeczywiście mój nos przestał na niego reagować. Olejek jak to olejek jest tłustawy i u mnie nie nadaje się na dzień, choć i tak nie jest tak bardzo tłusty jak np. serum z witaminą C z Biochemii, po którym błyszczę się niemiłosiernie i odczekanie nic nie da, ciągle na skrórze jest tłusta warstwa ( nie zniechęca mnie to jednak do używania tego serum).  Osobiście nakładam ten olejek tylko wieczorem pod kremy, które słabiej nawilżają i rano budzę się z cerą pełną życia o zdrowym kolorycie, lekko rozjaśnioną, wypoczętą i odżywioną.  Muszę też dodać, że olejek absolutnie nie zapycha porów! To czysty olejek arganowy bez żadnych wspomagaczy.


Wiem, że można go dodawać też do kremów, masek itd, ale ja wolę ograniczyć się tylko do aplikowania pod krem. To mi wystarczy. Mój absolutny´´ must have´´ i napewno z niego nie zrezygnuję!


Ocena : 6 / 5

Cena: 15ml / ok. 18 zł

Dostępność: nie wiem, dostałam


A Wy stosujecie olejek arganowy ?

2 komentarze:

  1. brzmi ciekawie, chętnie kiedyś wypróbuje. cena też jest całkiem w porządku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto. To bardzo dobry produkt!

      Usuń