poniedziałek, 9 marca 2015

Rimmel - Lasting Finish Lipstick nr 170 Alarm








Jeśli chodzi o czerwone odcienie szminek to jestem wierna cudownej Dior Rogue nr 999 i jak dotąd żadna inna jej nie pobiła, ale pomyślałam, że zrobię sobie od niej przerwę i wypróbuję inną czerwień. Padło na tę od Rimmel nr 170 Alarm i szczerze mówiąc nie jestem aż tak zachwycona. Nie ma porównania z moją diorową ulubienicą.




Kiedy testowałam szminkę w drogerii to ten odcień czerwieni wydał mi się odpowiedni. Chyba to sztuczne światło nieco przekłamało,bo w domu okazało się, że dla mnie ta czerwień jest ciut za ciemna i ogólnie taka jakaś bez wyrazu, brak mi w niej głębi. Na swatchach też prezentowała lepiej. Pomadka jest satynowa, daje minimalny połysk, ale u mnie znika on po pół godzinie i wtedy też staje się ona matowa. Nie ma żadnych drobinek czy innych ´´upiększaczy´´ i pachnie czymś co przypomina mi waniliowy budyń, choć nie jest to zapach ´´jadalny´´. Łatwo się ją nanosi na usta, ma odpowiedni poślig aczkolwiek nie jest ´´maślana´´ ani też za sucha. Taka w sam raz.




Czerwień jest intensywna, nie sposób jej przeoczyć, tylko tak jak wspomniałam wcześniej u mnie jest o ton za ciemna i nie jest tak zmysłowa jak w Rouge nr 999, a raczej zwyczajna. Nie znajduję w niej nic szczególnego. Ja czerwień na ustach noszę niezależnie od okazji, ale po tę pomadkę nie sięgam zbyt często.

Muszę też pod nią nakładać odpowiedni balsam, bo inaczej wysusza mi ona wargi. Nie uważam też,a by odznaczała się super trwałością, bo zdażyło mi się, że w czasie wiatru, kiedy włosy musnęły ust delikatnie się rozmazała. Po 2 godz kolor blaknie i trzeba ją nałożyć ponownie, a co więcej widocznie się starła podczas posiłku.


Taka sobie. Nic szczególnego. Jeśli nie chcecie wydawać za dużo na czerwoną szminkę to można ją kupić, ale jeśli potrzebujecie czegoś MEGA to lepiej sobie odpuścić i poszukać czegoś lepszego.


Ocena  : 3  / 5

Cena: 4g / ok. 13zł

Dostępność : w szafach marki Rimmel


Znacie tę pomadkę ? Jak Wam się podoba ten kolor ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz