poniedziałek, 16 marca 2015

Victor&Rolf - Flowerbomb






Kwiatowa Bomba to obok Euphorii CK chyba jeden z najbardziej znanych zapachów. Jest szalenie popularny, choć szczerze mówiąc nie rozumiem dlaczego. Tak, wiem gusta są różne ( i bardzo dobrze!) , ale mnie on w ogóle nie przypadł do gustu. Nie widzę w nim nic ciekawego i przede wszystkim wartego swojej dość wygórowanej ceny. Jest on porównywany do uwielbianego przeze mnie Jimmy Choo EDP . Tylko, że te zapachy nie są podobne aż tak bardzo, wyraźnie się różnią, choć nadają w podobnych klimatach, ale według mnie Flowerbomb nie dorasta Jimmiemu do pięt! Wybaczcie mi zwolenniczki Kwiatowej Bomby, ale cóż poradzę, że poprostu ten zapach mi się nie podoba...


Jest słodki, ale nie  ulepnie cukierkowy. To orchidea z paczulą i wanilią tak tu działają, choć dziwię się, że w składzie nie ma karmelu, bo wyraźnie go tu wyczuwam. Ta słodycz jest wyraźna aczkolwiek wyważona . Jednak nie daję rady nosić tego zapachu, bo poprostu coś mnie w nim drażni, coś sprawia, że czuję się w nim źle i chcę go jak najszybciej z siebie zmyć. Ten zapach jest dla mnie zwykły, nic w nim nie zaskakuje, nic nie czaruje. Poprostu sobie jest i w dodatku w ogóle się nie zmienia w czasie dnia. Trwałość akurat na mnie jest przeciętna. Po ok. 3 godzinach już nic nie wyczuwam, choć włosy pachną delikatnie 2 dni aż do ich umycia.


Nie mogę się do niego przekonać i w sumie nawet nie chcę, ale jeśli jeszcze nie znacie Flowerbomb to zachęcam do testów. Może Wam bardziej się spodoba ta kompozycja :)


Nuty zapachowe:

nuty głowy : bergamotka, herbata, osmantus

nuty serca : jaśmin, kwiat pomarańczy, frezja, róża, orchidea

nuty bazy : piżmo, paczula



Ocena : 3 - / 5

Cena 100ml /ok. 350zł

Dostępność : perfumerie online i stacjonarne


PS.  Tu możecie zobaczyć reklamę tego zapachu. Według mnie nie ma w niej nic ciekawego. Jest taka zwykła.







A jakie Wy macie zdanie o Flowerbomb ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz