wtorek, 21 kwietnia 2015

Delia - Eye Opener - Volumizing Mascara - tusz pogrubiający








Po tuszu podkręcającym z linii Eye Opener teraz przyszła kolej na pogrubiający i niestety też nie jestem z niego zadowolona. Mnie naprawdę nie zależy na efekcie takim jak widzicie na zdjęciu poniżej, ja chcę, aby moje rzęsy bardzo widoczne, gęste i by przypominały sztuczne, ale bez przesady, bo tandety się wystrzegam. Ten tusz nadaje się raczej do makijażu dziennego!




Opakowanie mi się nie podoba. Jest tandetne, kojarzy mi się z kosmetykami dostępnymi na bazarach, ale mogę je przeboleć. Szczoteczka jak widać jest plastikowa, dobrze się nią maluje, nie skleja, bo i sam tusz ma odpowiednią konsystencję ( nie jest ani za suchy ani zbyt mokry). Demakijażowi poddaje się nadzywczaj łatwo, bo wystarczy przyłożyć płatek nasączony płynem do oka i cały tusz schodzi, ale nie znaczy to, że ta maskara jest nietrwała. Nie zdażyło mi się, aby się rozmazała czy pokruszyła. To tyle zalet.

Wada jest taka, że ten tusz słabo pogrubia. Nie czepiam się wydłużenia, bo jasne jest, że nie taka jego rola ( ja i tak używam zalotki). Zresztą co tu pisać, widzicie na zdjęciu jak to wygląda. Mnie taki efekt nie zadowala. Plus za brak sklejenia i ogólnie za to, że tusz coś tam niby robi i pewnie spodoba się tym z Was , które chcą delikatnie podkreślić spojrzenie i nie lubią mocniejszego makijażu lub mają własne rzęsy grube, ciemne i długie. Ja podziękuję i tusz powędruje do kosza, bo nie mam ochoty już po niego sięgać.







Ocena : 3 - / 5

Cena: 10ml / ok. 13zł

Dostępność : nie wiem, dostałam


Znacie tusze z serii Eye Opener?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz