środa, 15 kwietnia 2015

Garnier - Miracle Skin Cream Eyes - krem przeciwzmarszczkowy o natychmiastowym i długotrwałym efekcie metamorfozy skóry






Zainteresował mnie ten krem z powodu swego rzekomego działania przeciw zmarszczkom, których co prawda nie mam, ale sięgam już po takie produkty, aby opóźnić ich powstanie i dać skórze coś więcej niż tylko nawilżenie. Niestety opisywany krem mnie rozczarował. U mnie nie daje on  praktycznie żadnych rezultatów,a  moja skóra naprawdę nie jest wymagająca, bo cienie mam  prawie niewidoczne, opuchnieć brak.



Konsystencja : krem jest średnio gęsty,ale nie tłusty. Nadaje się na dzień jak i na noc,a także pod makijaż, bo szybko się wchłania. Jest też bezzapachowy. Po rozsmarowaniu niby zmienia kolor, ale u mnie jest to niewidoczne, zauważyłam ten efekt tylko testując krem na dłoni.

Działanie : producent zapewnia, że ten produkt ma rozświetlać skórę wokół oczy i sprawiać, że będzie wyglądać na bardziej wypoczętę, ma też ją wygładzać i redukować zmarszczki.Te siedem cudownych skaładników w nim zawartych to :  LHA, Pro-Retinol, Wit. E, B3, B5, proteiny ryżu i imbir. Tymczasem u mnie po żadnym rozświetleniu nie ma śladu! Skóra wokół oczu po aplikacji wygląda dokładnie tak samo jak przed, nie ma żadnej różnicy, a robiłam także testy, które polegały na smarowaniu jednej połowy skóry tym kremem, a drugą zupełnie niczym. Efektów brak. Drobne linie nadal są widoczne, spojrzenie wcale nie wygląda na bardziej wypoczęte, a wiem co mówię, bo jako mama dwójki pociech zdaża mi się często kłaść spać bardzo późno i wstawać skoro świt :) Generalnie ten krem w ogóle mi nie pomaga. Nawilżenie także oceniam jako baardzo przeciętne i napewno nie satysakcjonujące dla kogoś kto ma bardzo wysuszoną skórę wokół oczu.

Co prawda nie spodziewałam się obiecanej metamorfozy, bo to by było za dużo. Jestem realistką i nie wierzę, że jakikolwiek krem może sprawić, że skóra będzie wyglądać 10 lat młodziej. To nierealne aczkolwiek miałam nadzieję na porządny krem, którego mogłabym używać w profilaktyce przeciwzmarszczkowej, a tymczasem napewno nie kupię go ponownie i tubę też zużyje z ´´musu´´, bo krzywdy mi ten produkt nie robi.

Nie zniechęcam jednak przed przetestowaniem, bo przecież każda cera i potrzeby są inne.

Ocena : 2 / 5

Cena: 15ml /ok. 35zł

Dostępność : Rossmann


A Wy jakie macie zdanie o tym kremie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz