środa, 22 kwietnia 2015

Gosh - Stardust - lakier do paznokci nr 629 Milky Way







Jeden z gorszych lakierów jakich ostatnio używałam co dziwi mnie tym bardziej, że przecież to Gosh, a produkty tej marki lubię i chętnie kupuję. Opisywany lakier pochodzi z linii Stardust, w której do wyboru sa jeszcze 4 inne kolory i bardziej cieszyłabym się, gdyby trafił mi się czarny lub szary, a nie ten blady, który mam ( a raczej miałam, bo wylądował już w koszu). Odcień 629 Milky Way dla mnie osobiście jest okropny i niedobrze się w nim czułam, bo mam jasną karnację, z którą prawie się zlewał. Ma on mikroskopijne drobinki, ale widać je jedynie kiedy przypatrzymy się z bardzo bliska.

Nie mam żadnych zastrzeżeń co do pędzelka i aplikacji, bo lakier nakłada się ´´raz-dwa´´, nie brudzi i nie marze się tylko ani jedna ani też druga warstwa nie wystarczają, bowiem lakier robi straszne prześwity i po dwóch warstwach dalej przebija płytka paznokcia,a  gdy nałożyłam trzecią warstwę i pozwoliłam jej wyschnąć to po pół godzinie lakier dosłownie zrolował się, a nic takiego nie robiłam tylko delikatnie sprawdziłam czy lakier jest suchy.  W dodatku czas schnięcia też nie jest najlepszy, a w każdym razie dłuższy od innych lakierów no i lakier bardzo łatwo odpryskuje. Podam przykład : na drugi dzień po pomalowaniu szukałam czegoś w kosmetyczce i gdy wyciągnęłam rękę okazało się, że na dwóch paznokciach lakier dziwnie się rozmazał jakby wciąż był mokry! Nie wiem o co w tym chodzi, bo nigdy się z czymś takim nie spotkałam.

Trwałość jest słaba, bo po dwóch, maksymalnie trzech dniach lakier odpryskuje nawet zabezpieczony top coatem.

Nic mi sie w nim nie podoba, a najgorszy jest ten kolor, wrrr!!

Ocena : 1 / 5

Cena: 8ml / nie wiem, dostałam

Dostępność : dostałam


Jak Wam się podoba ten kolor ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz