piątek, 3 kwietnia 2015

Joko - Express Yourself Mascara - tusz pogrubiający




Po nieudanej przygodzie z paletą cieni z serii Express Yourself nawet nie chciałam sięgać po tę maskarę, bo w duchu przeczuwałam, że będzie to taki sam bubel. Myliłam się. tusz jest naprawdę dobry i wart polecenia!

Mimo tego, iż uważam, że jego opakowanie jest tandetna i wygląda ´´tanio´´ to i tak nie zwracam ten szczegół uwagi, bo dla mnie opakowanie nie ma aż tak wielkiego znaczenia. Liczy się zawartość. Przeraziła mnie tylko na duża szczoteczka, bo nie lubię takich wielkich i puchatych, które mają takie włosie. Bałam się, że będzie ona źle rozczesywać rzęsy i tworzyć grudki. Jednak konsystencja jest tak dobra, że aplikacja nie przysparza żadnych kłopotów, tusz nie brudzi powiek, nie rozmazuje się i nie kruszy. Nie jest ani za rzadki ani zbyt gęsty,a czarny kolor jest głęboki.




Zaskoczyło mnie to, iż ów maskara rzeczywiście pogrubia i jakby zagęszcza rzęsy. Efekt może nie jest mega spektakularny, ale widać, że rzęsy zyskują na objętości,a  co więcej są też wydłużone ( choć jak i tak przed nałożeniem jakiegokolwiek tuszu sięgam najpierw po zalotkę). Po 2 warstwach da się osiągnąć efek sztucznych rzęs, a spojrzenie jest ładnie podkreślone. To taki uniwersalny kosmetyk, bo nadaje się i na codzień i na większe okazje i wtedy wystarczy dodać jedną warstwę więcej, a i tak nie ma przerysowanego efektu.

Jest trwały. Przynajmniej u mnie, a moje oczy lubią łzawić. Trwa dzielnie do wieczora, a potem zmywa się już za jednym dotknięciem płatka nasączonego jakimkolwiek produktem do demakijażu.













Dobry kosmetyk. Z przyjemnością go używam i zachęcam do wypróbowania!


Ocena : 5 / 5

Cena: 10ml / ok. 15zł

Dostępność : nie wiem, dostałam


Znacie ten tusz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz