poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Kim Kardashian - Kim Kardashian EDP





Po Gold i Pure Honey zdecydowałam się na poznanie pierwszego zapachu sygnowanego przez tę celebrytkę. Nie będę się tu rozpisywać nad tym dlaczego jej samej nie lubię, nie akceptuję jej stylu bycia i ogólnie wszystkiego co ją dotyczy, bo to zbędne i do niczego nie prowadzi. Skupiam się na samym zapachu.

W zasadzie mogłabym napisać tylko jedno zdanie o tej kompozycji : to pierwowzór Paris Hilton ´´Tease´´ wydanego w 2010r, czyli rok później niż zapachu Kim! Obydwa pachną do złudzenia tak samo,a wiem co mówię, bo zrobiłam test i porównałam oba zapachy na sobie i nie znalazłam praktycznie żadnej różnicy. To ta sama słodkawa, miękka tuberoza, tylko tu podana wraz z delikatną gardenią, a w Tease z jabłkiem, ale oba zapachy nie łatwo rozróżnić. Mam wrażenie, że Kim inspirowała się głównie zapachami Michaela Korsa ´´Michael´´ oraz ´´Very Hollywood´´ tylko, że ten one jest są zdecydowanie bogatsze i lepsze, bo u  KK czuć, że składniki nie są najwyższej jakości.

Propozycja Kim to poprostu delikatne białe kwiaty. Zapach, który może i jest przyjemny, w zasadzie mnie nie drażni mogę go ponosić od czasu do czasu, ale nie wywołuje u mnie żadnych emocji. Poprostu jest .No i nie wyobrażam sobie po niego sięgnąć na jakieś specjalne okazje, bo jest zbyt przeciętny, dla mnie typowo dzienny i wbrew temu co słyszałam od innych nie uważam, że jest ciężki, a już napewno żaden z niego killer.





W dodatku  trwałość jest marna. Czułam go na sobie nie więcej niż 2 godziny, a  potem poprostu znikł i nawet z bardzo bliska moja skóra już nim nie pachniała, choć na początku jest dość intensywny i wyczuwalny przez otoczenie.

Nie przekonuje mnie. Zresztą inne zapachy Kim również nie należą do moich ulubionych i napewno już żaden z nich nie stanie na mojej półce. Jeśli szukacie zapachu białych kwiatów w rozsądnej cenie to lepiej sięgnąć po Madonnę Truth or Dare.



Nuty zapachowe :

nuty głowy : kwiat pomarańczy, mandarynka, wiciokrzew

nuty serca : jaśmin, tuberoza, gardenia, przyprawy

nuty bazy : piżmo, drzewo sandałowe, bób tonka, waniliowa orchidea, drzewo jacaranda


Ocena: 3 / 5

Cena: 100ml / ok. 100zł

Dostępność : perfumerie online


Znacie ten zapach?

3 komentarze:

  1. Nigdy go nawet nie widziałam, ale perfumy celebrytek rzadko mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zwykłych drogeriach w Polsce go nie ma, jest tylko online, ale i tak uważam, że nie warto się za nim uganić, bo to nic specjalnego.

      Usuń