wtorek, 7 kwietnia 2015

L´Artisan Perfumeur - Coeur de Vetiver Sacre








W moim prywatnym rankingu to najlepsza wetiweria i jak dotąd żadna nie okazała się choć trochę do niej podobna. Coeur de Vetiver Sacre to mój kolejny perfumowa miłość i bardzo, ale to bardzo ubolewam nad tym, że ( ponoć) jest już wycofany. Dlaczego?!  Można go jeszcze kupić i będę musiała zaopatrzyć się w większą butelkę i to koniecznie!


Przede wszystkim to jest unisex i ja to potwierdzam, bo jeśli ktoś dany zapach opisuje, że pasuje do kobiet i mężczyzn to u mnie zwykle jest on typowo męski i nie mogę go nosić, a ta kompozycja jest tak pięknie skonstruowana, że leży na mnie wręcz idealnie i nie czuję się w niej tak jakbym podkradała perfumy własnemu mężowi. Jednocześnie ma on w sobie męski pierwiastek i z tego powodu nie polecam kupowania w ciemno (  także z powodu ceny).

Co tu mamy? Aromatyczną, świeżą, wręcz chrupiącą wetiwerię której zapach w połączeniu z dymną nutą czarnej herbaty, lekką słodyczą suszonych daktyli i kadzidła sprawia, że czuję się w tym zapachu wyjątkowo. Zwraca uwagę, napewno nikt nie pozostanie na niego obojętnym i przede wszystkim jest bardzo komplementogenny. Słyszałam, że najlepszy jest na lato aczkolwiek na mnie najpiękniej układa się jesienią.

Trwałość całodzienna. Czuję go na sobie nawet po prysznicu.

Jeli lubicie drzewno - aromatyczne zapachy to Coeur de Vetiver Sacre jest pozycją obowiązkową do przetestowania!

Nuty zapachowe :

bergamotka, pomarańcza, czarna herbata, pieprz, imbir, kolendra, szafran, daktyle, suszone owoce, kadzidło, osmantus, róża, irys, wanilia, vetiver, estragon, drzewo sandałowe, biały cedr, drzewo gwajakowe, bursztyn, bób tonka, labdanum, kastoreum, piżmo


Ocena : 6 / 5

Cena : 50ml / ok. 250zł

Dostępność : perfumerie online i stacjonarne


Znacie ten zapach?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz