poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Lolita Lempicka - Coral Flower






Ten uroczy flakonik trafił do mnie w ramach wymiany i bardzo się z tego powodu cieszę. Nie znałam go wcześniej, ale spis nut mówił mi, że to będzie coś dla mnie i tak właśnie jest. Poza tym zawsze interesują mnie zapachy Lolity Lempickiej.


Coral Flower to zapach uniwersalny. Typowo na dzień, bo jednak nie ma tak wielkiej projekcji jak Fioletowe Jabłuszko. Na mnie jest wyczuwalny początkowo dość intensywnie, ale po godzinie już trzyma się bliżej skóry, a po 5 godz słabnie. To niewiele, choć mam słabość do tego zapachu podoba mi się, a co więcej pasuje mi nie tylko na lato, ale też na chłodne, jesienne dni lub wczesną wiosną.

To zapach młodej, opalonej dziewczyny jeżdzącej na rolkach ulicami Miami Beach. Ubrana jest z jeansowe szorty i bluzeczkę na ramiączkach. Jest seksowna, ale nie wulgarna. Przyciąga spojrzenia facetów, ale nie wydaje się być nimi zainteresowana, choć mogłaby poflirtować.Kompozycja jest ciepła, trochę słodkawa. Dominuje zdecydowanie orchidea z kwiatem frangipani, a końcówka należy do piżma.



Mimo, że nie rzuca na kolana i nie powoduje szybszego bicia serca to jest dobrze skonstruowany. Lubię go nosić, choć tak jak ze wszystkimi zapachami nie codziennie, bo chcę każdego dnia pachnieć inaczej.


Jeśli szukacie zapachu na tę porę roku i nie macie ochoty na  typowe cytrusowe świeżaki ani na mdlące słodziaki to zachęcam do poznania Coral Flower!

Nuty zapachowe:

nuty głowy : grapefruit, bergamotka

nuty serca : orchidea, kwiat frangipani

nuty bazy : bursztyn, piżmo, drewno z morza


Ocena :  5 - ( za trwałość) / 5

Cena : 80ml / ok. 150zł

Dostępność: perfumerie online


Znacie ten zapach?

2 komentarze:

  1. Flakonik kusząco.
    Jestem ciekawa jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię i odbieram go podobnie :)
    A ten flakonik jest cudny, cieszę się że mam go w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń